Nowe media w marketingu

Dział: Własna firma

Nowe media, blogi, mikroblogi i serwisy społecznościowe w budowaniu wizerunku małej firmy

Your browser may not support display of this image.

Jak małe firmy budują  świadomie wizerunek wykorzystując potencjał nowoczesnych mediów? W jaki sposób tworzą rozpoznawalną markę dla danej grupy docelowej?


Maciej Budzich, bloger i inicjator medialnych projektów, opowie już 11 maja w Warszawie na temat sposobów zaistnienia w mediach. Uczestnicy prezentacji poznają  strategie, które firmy wykorzystują w celu wygenerowania szumu medialnego i stworzenia marki - bez wydawania gigantycznych pieniędzy na reklamę i marketing.

Prezentacja ma na celu pokazanie możliwości, jakie stoją przed każdą małą firmą. Prowadzący zwróci także uwagę na kilka prostych spraw w kwestiach marketingu, które młodzi przedsiębiorcy nieraz zaniedbują - czyli obserwacje, pomysły, inspiracje, jak się tego ustrzec.

Wykład interaktywny odbywa się w ramach Alternatywnych Spotkań Biznesowych organizowanych przez grupę szkoleniową Sukces PRO. Podobne warsztaty i konferencje odbywają się co 2 tygodnie w trzech miastach - Warszawa, Wrocław i Łódź.

Nad inicjatywą patronują: BNI Polska, inwestycje.pl, przepisnabiznes.pl, dlastudenta.pl, edustacja.pl, dziennikarze.info, mentora.pl.

Uczestnicy mogą zapisać  się poprzez stronę http://www.praktykasukcesu.pl/ . 

* Fot. Maciej Budzich, Mediafun.pl


ostatnia zmiana: 2010-05-07
Komentarze
Polityka Prywatności