Internet - nowy środek masowego przekazu

Nowy środek masowego przekazu. Słychać to bez przerwy, w którąkolwiek stronę się zwrócisz. Co to jednak takiego, do licha? Nowy środek masowego przekazu to po prostu inne określenie Internetu. Internet stał się potęgą wśród mass mediów, ponieważ w dziedzinie przekazu informacji sieć daje o wiele więcej możliwości niż prasa, radio czy telewizja.

 

Tradycyjne gazety idą do druku we wczesnych godzinach porannych. Wielkie maszyny wypluwają miliony stron zadrukowanego papieru, składają je, pakują, aby następnej nocy zaczynać wszystko od początku. Odbywa się to cyklicznie, raz na dobę, i nie da się tego przyspieszyć. W sieci każda historia jest o wiele bardziej ekscytująca. Nigdy nie idzie do druku, nigdy nie jest skończona i nigdy nie jest definitywnie zamknięta. Dziennikarze zwykli mawiać, że nigdy nie zamarza.

Te niezmierzone pokłady energii możesz okiełznać i wykorzystać do szerzenia niezwykłego zamieszania. W ciągu ostatnich dziesięciu lat surfujemy po całym świecie, dzięki sieci poznaliśmy niektóre z najbardziej użytecznych trików i odkryliśmy, w jaki sposób przewody, przełączniki i klawiatury przemienić w środek do zdobywania niewiarygodnej publicity.

 

Fragmenty z książki "Public Relations".

Autorzy: Richard Laermer, Michael Prichinello.

Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

 

 

 
Polityka Prywatności