Jak zdobywać klientów biznesowych?

Dział: Własna firma

Biznesowa turystyka w Polsce stanowi już około 1/3 przychodów z turystyki ogółem, a zyski z niej rokrocznie powiększają się.

Luksusowe hotele, ale także mniejsze ośrodki konferencyjno-szkoleniowe poszukują klientów przede wszystkim wśród klientów biznesowych. Przy dużej konkurencji na rynku, właściciele obiektów muszą zaproponować ofertę spełniającą oczekiwania najbardziej wymagającego gościa, ale przede wszystkim dotrzeć z informacją o swoim ośrodku lub hotelu do tego odbiorcy. To niezwykle istotne między innymi dlatego, że klienci biznesowi zostawiają w wybranym obiekcie przeciętnie czterokrotnie więcej pieniędzy niż klienci  indywidualni. Kryzys finansowy, który w ostatnich miesiącach dotknął polskie firmy, zasiał spustoszenie w branży szkoleniowej. Szkolenia wyjazdowe i wyjazdy integracyjne, jako jedne z pierwszych spotkały cięcia finansowe.

W związku z tym firmy organizujące takie wyjazdy a także same ośrodki konferencyjno-szkoleniowe, muszą mierzyć się ze spadającą koniunkturą.
Hotele mocno konkurują między sobą w pozyskaniu coraz to większej liczby zleceń biznesowych. Właściciele hoteli zdają sobie sprawę, że zazwyczaj taki kontakt nie kończy się na jednym zleceniu  ale może zaowocować szeregiem noclegów, a także wyjazdów integracyjnych, konferencji czy kongresów organizowanych w tym właśnie miejscu. Warto więc zastanowić się w jaki sposób efektywnie dotrzeć do tych menedżerów w firmach, którzy odpowiadają za wybór obiektu, w którym zorganizowane może być szkolenie, konferencja lub wyjazd integracyjny.

Taką możliwość daje m.in.: kompendium branżowe wydawane przez Nowoczesną Firmę – Hotele i ośrodki konferencyjno-szkoleniowe 2010.
To już kolejne wydanie kompendium.

Dzięki obecności w tej publikacji hotele i ośrodki konferencyjno-szkoleniowe mogą bezpośrednio dotrzeć do menedżerów ds. szkoleń i menedżerów personalnych w firmach a także do samych firm szkoleniowych. To właśnie ta grupa odbiorców ma największy wpływ na podejmowanie decyzji w sprawach wyboru partnerów w organizacji szkoleń i wyjazdów firmowych.

Kompendium ukaże się na rynku na przełomie maja i czerwca 2010. Wersja drukowana trafi w bezpłatnej przesyłce pocztowej do 5000 menedżerów w dużych firmach produkcyjnych oraz usługowych oraz do firm szkoleniowych. Kompendium w wersji e-booka trafi do blisko 100.000 odbiorców, przez okres dwóch miesięcy będzie promowane na stronie głównej nf.pl, gdzie średnia oglądalność wynosi od 600.000 do 1.000.000 użytkowników miesięcznie.

źródło: nf.pl

ostatnia zmiana: 2010-03-26
Komentarze
Polityka Prywatności