Polacy ratują biznesowy honor Unii
Prawie połowa młodych Polaków myśli o założeniu ciągu 5 lat własnego biznesu, jak podają badacze z Eurobarometru. Jest to najlepszy, zaraz po Łotyszach, wynik w Unii Europejskiej. Polacy wyprzedzili tym samym o 4% swoich, postrzeganych dotąd jako bardzo przedsiębiorczych, kolegów zza oceanu.
Hasło „Przedsiębiorczość – narodowa cecha Polaków”, propagowane przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, powoli się urzeczywistnia. Młodzi Polacy nie chcą już wyjeżdżać z kraju i pracować na najniższych stanowiskach za granicą. Chcą rozwijać skrzydła i realizować się w kraju. Z takim podejściem i za sprawą biznesowej dynamiki polskiej młodzieży, Polska ma szansę stać się wkrótce europejskim liderem biznesu!
Sukces nie jest dziełem ani przypadku, ani zbiegu okoliczności. Jest efektem ciężkiej pracy, trafnych decyzji i perspektywicznego działania. Gdy dodamy do tych czynników entuzjazm, pasję oraz pomysłowość, okaże się, iż nie ma rzeczy niemożliwych. Ponad 800 młodych osób, które otworzyły firmy dzięki Akademickim Inkubatorom Przedsiębiorczości, każdego dnia udowadnia, że można odnieść sukces w rozmaitych dziedzinach, jednocześnie czerpiąc przyjemność z prowadzenia własnego biznesu i urzeczywistniając marzenia. A marzeń i pomysłów młodym przedsiębiorcom bynajmniej nie brakuje.
Odyseja kosmiczna Rafała Graczyka i Grzegorza Misiołka rozpoczęła się wraz z założeniem przy inkubatorze Politechniki Warszawskiej firmy Space Technologies R&D. Młodzi naukowcy skupili się na poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, świadcząc usługi dla sektora lądowego i powietrznego. Wynikiem ich pracy jest projekt sterownika, ktόry wszedł w skład satelity YES2 wystrzelonego we wrześniu ubiegłego roku z kosmodromu Bajkonur w Kazachstanie. Wtedy okazało się, że Polacy też mogą mieć swόj udział w podboju kosmosu, a firma Space Technologies R&D znalazła się w centrum medialnego zainteresowania.
Monika Błaszkowska z MoKa Design, od czasu założenia firmy z pomocą AIP, projektuje niepowtarzalne wnętrza, dbając o najdrobniejsze szczegόły takie jak ręcznie malowane filiżanki czy materiały. Gust i zmysł artystyczny Moniki zachwycił osoby ze świata polityki, dlatego też wykończone przez nią wnętrza placόwek medycznych posłużyły w spotach reklamowych partii w ostatnich wyborach parlamentarnych.
Z kolei dwie doktorantki z Centrum Dietetycznego ProLinea odchudzają warszawianki i warszawiakόw, doradzając w kwestiach żywienia. Propagując odpowiedni styl życia, promują zdrowie na szeroką skalę.
Promocją zajmuje się również Krakowska Agencja Hostess InPlus. Ponad 250 modelek, współpracujących z agencją, obsługuje znaczące krajowe wydarzenia, targi, konferencje i bankiety. Takie marki jak Johnnie Walker, CapGemini, Guess, EasyJet, Subaru to najpoważniejsi klienci agencji.
W gdańskim AIP działa z kolei photoblog.pl, ktόry co miesiąc odnotowuje blisko 17 milionόw wizyt internetowych użytkownikόw. Tym samym portal znajduje się w pierwszej dwudziestce portali społecznościowych.
W branży internetowej sukcesy odnosi również sklep HighClass.pl. Błażej Tulwin i Marcin Matyjaszczyk oferują produkty najwyższej jakości między innymi portfele, portmonetki, teczki, aktówki, etui, torebki damskie, podróżne, pióra i długopisy. W ich asortymencie znajdziemy uznane marki takie jak: Wittchen, Delsey, Parker i Waterman.
ITPL HR CONSULTING jest z kolei profesjonalną firmą rekrutacyjną, osiągającą znakomite wyniki. Choć specjalizuje się w dziedzinach takich jak księgowość, IT, zakupy, logistyka, supply chaim, pozostają otwarci na życzenia i potrzeby klientόw.
Zapraszam do kontaktu bezpośrednio z najlepszymi młodymi firmami w kraju lub za naszym pośrednictwem. Dysponujemy również danymi statystycznymi, wynikami finansowymi oraz materiałami graficznymi.
ostatnia zmiana: 2008-02-14