Coca-Cola HBC Polska - Liderem Odpowiedzialnego Biznesu

Dział: Własna firma

Coca-Cola HBC Polska po raz drugi z rzędu zajęła 1. miejsce w kategorii FMCG w konkursie Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu, organizowanym przez największą i najstarszą organizację pracodawców w Polsce: Pracodawców Rzeczpospolitej Polskiej.

W konkursie o tytuł Lidera Odpowiedzialnego Biznesu rywalizowały firmy, które w swojej działalności kierują się najwyższymi standardami CR. Wszystkie przedsiębiorstwa ubiegające się o ten tytuł wypełniały szczegółową ankietę zawierającą pytania dotyczące kluczowych obszarów odpowiedzialności biznesu (CR) oraz podpisały deklarację przestrzegania zasad Kodeksu Odpowiedzialnego Biznesu. Rada Ekspertów i Kapituła Konkursu oceniały nadesłane zgłoszenia m.in. pod kątem poziomu wspierania rozwoju gospodarczego i społecznego, zapewniania godnych warunków pracy oraz odpowiedzialności firmy za środowisko naturalne. Kryteria oceny podzielono na podstawowe (identyczne dla każdej z branż) oraz dodatkowe (dedykowane wyłącznie poszczególnym branżom). W sumie do zdobycia było 100 punktów, z czego 70 przyznawano w ramach kryteriów podstawowych, zaś pozostałe 30 można było uzyskać dzięki kryteriom dodatkowym. Tytuł Lidera Odpowiedzialnego Biznesu otrzymało 7 firm w 7 kategoriach. W kategorii FMCG Coca-Cola HBC Polska zdobyła pierwsze miejsce, uzyskując łącznie 87,5 punktu (jeden z najwyższych wyników) i tytuł Lidera Odpowiedzialnego Biznesu.

 Tytuł Lidera Odpowiedzialnego Biznesu po raz drugi z rzędu jest potwierdzeniem, że firma Coca-Cola HBC Polska prowadzi działalność zgodnie z najwyższymi standardami odpowiedzialnego biznesu. To wielkie wyróżnienie i zaszczyt dla całego naszego zespołu, ale także zobowiązanie. Zobowiązanie do tego, abyśmy jeszcze bardziej słuchali wszystkich, na których firma ma wpływ i starali się spełniać ich oczekiwania. Najtrudniej przeskakiwać poprzeczkę, którą sami postawiliśmy. Wierzymy, że powinniśmy zawsze szukać dróg jak lepiej współpracować ze wszystkimi interesariuszami i jednocześnie być wzorem dla innych firm.”- mówi Ahmed Elafifi, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska.

Konkurs o tytuł Lidera Odpowiedzialnego Biznesu jest realizowany w ramach projektu „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu” – inicjatywy Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej oraz sześciu partnerskich firm. Partnerem merytorycznym przedsięwzięcia jest firma PwC, zaś patronami medialnymi: „Brief”, Onet.pl, PRoto.pl, „Rzeczpospolita”, Kampaniespołeczne.pl oraz Odpowiedzialnybiznes.pl.


opublikowano: 2012-09-12
Komentarze
Polityka Prywatności