Nowe media, blogi, mikroblogi i serwisy społecznościowe w budowaniu wizerunku małej firmy
Maciej Budzich, bloger i inicjator medialnych projektów, opowie już 11 maja w Warszawie na temat sposobów zaistnienia w mediach. Uczestnicy prezentacji poznają strategie, które firmy wykorzystują w celu wygenerowania szumu medialnego i stworzenia marki - bez wydawania gigantycznych pieniędzy na reklamę i marketing.
Prezentacja ma na celu pokazanie możliwości, jakie stoją przed każdą małą firmą. Prowadzący zwróci także uwagę na kilka prostych spraw w kwestiach marketingu, które młodzi przedsiębiorcy nieraz zaniedbują - czyli obserwacje, pomysły, inspiracje, jak się tego ustrzec.
Wykład interaktywny odbywa się w ramach Alternatywnych Spotkań Biznesowych organizowanych przez grupę szkoleniową Sukces PRO. Podobne warsztaty i konferencje odbywają się co 2 tygodnie w trzech miastach - Warszawa, Wrocław i Łódź.
Nad inicjatywą patronują: BNI Polska, inwestycje.pl, przepisnabiznes.pl, dlastudenta.pl, edustacja.pl, dziennikarze.info, mentora.pl.
Uczestnicy mogą zapisać
się poprzez stronę http://www.
* Fot. Maciej Budzich, Mediafun.pl