Państwo - temat | Składanie aplikacji |
---|---|
Francja - aplikacje |
Długość CV w przypadku mniej doświadczonych kandydatów nie powinna przekraczać jednej strony, a w przypadku osób o bardziej rozbudowanym profilu zawodowym - dwóch stron. Dwustronicowe CV składa się zwykle z sześciu części: • Dane osobowe: imię i nazwisko kandydata, numer telefonu (wraz z kodem międzynarodowym), adres e-mail. Informacja na temat stanu cywilnego, wieku i narodowości (w przypadku kandydatów z Europejskiego Obszaru Gospodarczego) jest opcjonalna. • Stanowisko: ogólny opis posady, o którą ubiega się kandydat, np. asystent handlowy ze znajomością trzech języków: angielskiego, francuskiego i hiszpańskiego • Doświadczenie zawodowe: dotychczasowe zatrudnienie, w tym daty, stanowisko, nazwa pracodawcy, branża i miejscowość, z wyszczególnieniem obowiązków, zadań i wyników. • Wykształcenie: należy podać daty ukończenia szkół i uczelni, a także odpowiedniki ich nazw we francuskim systemie edukacyjnym. • Znajomość języków i umiejętność obsługi komputera: należy wskazać swój język ojczysty i określić znajomość języka francuskiego: w mowie, piśmie i w zakresie czytania. • Pozostałe informacje, często opisywane jako zainteresowania (osoby, które wcześniej mieszkały we Francji, powinny o tym wspomnieć). List aplikacyjny nie powinien przekraczać jednej strony i należy sporządzić go na komputerze. Kandydat powinien okazać w nim zainteresowanie przedsiębiorstwem i uwypuklić swoje cechy przydatne na stanowisku, o które się ubiega. |