Zapraszamy wszystkich studentów III, IV i V roku w 3-5 osobowych zespołach do wzięcia udziału w konkursie GLOBAL MANAGEMENT CHALLENGE - Euromanager 2008.
GMC Euromanager jest polską edycją międzynarodowej gry strategicznej, dzięki której w wirtualnym świecie biznesu możliwe jest rozwijanie zarówno twardych, biznesowych umiejętności (analizy finansowej, planowania strategicznego) jak i miękkich, związanych ze współdziałaniem, wzajemną motywacją.
W tej interaktywnej grze strategicznej,
rozgrywanej prawie w całości on-line,
zespoły wcielają się w rolę Zarządów konkurujących między sobą przedsiębiorstw
produkcyjno-handlowych.
Muszą planować długookresową strategię oraz podejmować wiele
istotnych decyzji z zakresu m.in. produkcji, sprzedaży, marketingu, B+R,
zarządzania zasobami ludzkimi, logistyki, inwestycji, ubezpieczeń i innych.
Trafne decyzje pozwolą
osiągnąć najwyższą cenę akcji przedsiębiorstwa, stanowiącą miarę sukcesu
rynkowego firmy, a także zespołu podczas konkursu.
Konkurs cieszy się coraz większą
popularnością. Do tegorocznej edycji zgłosiło się już prawie 100 zespołów z
całego kraju, szczególnie z Warszawy, Gdańska, Łodzi, Wrocławia, Poznania i
Szczecina.
Rośnie również zainteresowanie firm,
które dołączają do grona sponsorów.
Do końca rejestracji pozostało zaledwie kilka tygodni, a uczestnictwo wiąże się z licznymi korzyściami:
Sukces konkursu potwierdzają:
Zapraszamy na www.gmcpoland.pl
Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting
Sponsorzy: Bank Millennium, Deloitte, MARS Polska, METRO Group,
Telekomunikacja Polska
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych, Narodowy Bank Polski
Patroni medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Manager Magazin, Personel i
Zarządzanie
Współpraca: Brytyjsko – Polska Izba Handlowa, bankier.pl, qpracy.pl
Partner studencki: Studenckie Forum Business
Centre Club