Zostań copywriterem, wygraj pamięć

Eurodesk Polska organizuje konkurs na hasło reklamowe Europejskiego Portalu Młodzieżowego. W najbliższym czasie w wielu miejscach w Polsce odbędą się również prezentacje o studiowaniu, pracy i wolontariacie w Europie.

Konkurs i prezentacje są częścią kampanii promocyjnej Europejskiego Portalu Młodzieżowego http://europa.eu.int/youth , który, półtora roku po pojawieniu się w Sieci, doczekał się polskiej wersji językowej. Imprezy promujące portal organizowane są w ramach Europejskiego Tygodnia Młodzieży www.youth.org.pl/etm . Odbędą się m.in. w Białymstoku, Kielcach, Zgierzu, Łodzi, Skierniewicach, Toruniu, Gdańsku i Krakowie.

 

Kulminacja kampanii promocyjnej będzie miała miejsce w najbliższą sobotę, 10 grudnia w warszawskim klubie Skarpa w godz.13.00-15.00. Oprócz konkursów internetowych z nagrodami odbędą się fachowe prezentacje na temat studiów, pracy i wolontariatu za granicą. Poprowadzą je konsultanci punktów informacyjnych Eurodesk Polska.

 

Konkurs na slogan promocyjny Europejski Portal Młodzieżowy potrwa do końca grudnia. Mogą w nim wziąć udział osoby w wieku 13 - 30 lat. Propozycje krótkich haseł (max. 6 słów) należy przesłać na adres haslo@eurodesk.pl. Autor najlepszego – zdaniem jury – hasła otrzyma gadżety Eurodesku (m.in. torbę, radio, kubek) oraz pamięć przenośną USB. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: http://www.eurodesk.pl/index2.php?go=konkurs

 

 Źródło:http://www.eurodesk.pl

 

 

 

 

 


« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności