Rusza Szkoła Marketingu Bezpośredniego

Strona www: www.smb.pl/

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego uruchamiają Szkołę Marketingu Bezpośredniego. Zajęcia rozpoczynają się 11 marca.

Zajęcia prowadzone będą przez kilkunastu przedstawicieli firm zrzeszonych w SMB, m.in. Piotra Alchimowicza, dyrektora kreatywnego w agencjach Ogilvy One i Ogilvy Interactive (Ogilvy Group Poland), Bartłomieja Golę, prezesa SMB oraz managing partner w agencji BTL Tequila/Polska, Huberta Łąckiego, partnera i dyrektora agencji BTL MarketShare.

 

Jeden cykl szkoleń będzie się składać z 50 godzin, jego koszt to 2580 złotych. W tym roku zaplanowano dwa cykle szkoleń. Oferta szkoły skierowana jest do wszystkich chętnych, ale w grupie docelowej są przede wszystkim pracownicy agencji BTL, ATL oraz działów marketingu firm korzystających z narzędzi marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na stronie: www.smb.pl

 

Źródło: http://www.serwiskariery.pl/


Komentarze
Trochę humoru przed pracą:)
Do kliniki dentystycznej przychodzi Niemiec, wchodzi do gabinetu jednego ze stomatologów i pyta:
- Ile kosztuje wyrwanie zęba bez znieczulenia?
- 30 euro.
- A ile ze znieczuleniem?
- 50 euro.
- Poproszę w takim razie ze znieczuleniem.
Dentysta aplikuje Niemcowi znieczulenie i prosi, by ten poczekał przed gabinetem 10 minut, aż znieczulenie zacznie działać. Ponieważ mija pół godziny, a pacjent się nie pojawia, wyrwiząb wychodzi zdziwiony przed gabinet i spotyka tam swojego kolegę, dentystę z gabinetu obok, który mu opowiada:
- Wyobraź sobie, miałem przed chwilą pacjenta. Ależ to był twardziel! Uparł się, że chce rwać zęba bez znieczulenia, a kiedy mu go rwałem, nawet się nie skrzywił!
Polityka Prywatności