Wygraj Eurobank do końca roku
Dział: praca.studentnews.pl
Eurobank przedłużył termin nadsyłania prac w konkursie "Wygraj Eurobank!", w którym główną nagrodą jest warta kilkadziesiąt tys. złotych franczyzowa placówka banku
Prace konkursowe można nadsyłać do końca roku. W pierwszym etapie wyłoniona zostanie grupa autorów najciekawszych biznesplanów, którzy następnie osobiście zaprezentują swoje projekty przed kapitułą konkursu. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w lutym 2009 r.
Autor najlepszej pracy konkursowej zostanie w nagrodę właścicielem wartej kilkadziesiąt tys. złotych placówki franczyzowej eurobanku.
Eurobank jest pierwszą siecią franczyzową, która sfinansuje zwycięzcy konkursu otwarcie franczyzowej placówki tej sieci. Zadanie konkursowe opiera się na symulacji procesu otwarcia i prowadzenia franczyzowej placówki banku, w realnym, konkurencyjnym otoczeniu rynkowym, w jakim funkcjonują oddziały eurobanku (miasta od 15 do 25 tys. mieszkańców). W zadaniu konkursowym przedsiębiorca musi liczyć się ze wszystkimi lokalnymi wyzwaniami. W ich realizacji pomaga mu wsparcie ze strony banku – znany szyld, dostępność pełnego portfolio produktów, promocja.
Uczestnicy konkursu mają dwa zadania:
• Dokonać analizy rynku i występującej na nim konkurencji w mieście, w którym chcieliby otworzyć placówkę eurobanku. Wnioski z analizy rynku należy wykorzystać do opracowania raportu zawierającego propozycje działań promocyjno- sprzedażowych. Celem jest maksymalna sprzedaż,
• Opracować program ciągłego doskonalenia umiejętności pracowników placówki i zaproponować system motywacyjny, który pozwoli efektywnie zwiększać wysokość indywidualnej sprzedaży.
Autor najlepszej pracy konkursowej zostanie w nagrodę właścicielem wartej kilkadziesiąt tysięcy złotych placówki franczyzowej eurobanku. Na laureatów II i III miejsca w konkursie czekają zaś granty, które pomogą im w uruchomieniu własnego bankowego biznesu.
Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie www.wygrajeurobank.pl. Partnerem w realizacji konkursu są Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Patronat medialny nad konkursem objął miesięcznik Własny Biznes FRANCHISING oraz portal Franchising.pl
ostatnia zmiana: 2008-12-15