W roku akademickim 2006/2007 Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Narodowym Centrum Kultury uruchamiają nowe dwusemestralne Podyplomowe Studia Marketingu Kultury.
Podyplomowe Studia Marketingu Kultury powstały w odpowiedzi na potrzebę podnoszenia kwalifikacji zawodowych kadry zarządczej sektora kultury. Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy i umiejętności niezbędnych dla prowadzenia skutecznej krajowej i międzynarodowej działalności kulturalnej w realiach gospodarki rynkowej.
Wiedza i doświadczenie Uniwersytetu Warszawskiego oraz wieloletnia działalność badawcza i szkoleniowa Narodowego Centrum Kultury są gwarancją wysokiego poziomu kształcenia w oparciu o zdiagnozowane potrzeby sektora kultury oraz międzynarodowe standardy zarządzania kulturą.
Podyplomowe Studia Marketingu Kultury skierowane są do:
- Pracowników instytucji kultury i organizacji pozarządowych
- Menedżerów – praktyków działających w sektorze kultury,
- Pracowników sektora administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanych w organizację działań kulturalnych,
- Absolwentów uczelni artystycznych oraz kierunków humanistycznych związanych z kulturą.
Program studiów opiera się na czterech blokach tematycznych:
- Międzynarodowe stosunki kulturalne,
- Wiedza o kulturze współczesnej,
- Ekonomika kultury,
- Praktyczne aspekty realizacji działań kulturalnych.
Rekrutacja:
- Dokumenty aplikacyjne (podanie o przyjęcie na studia, życiorys, 3 zdjęcia, odpis dyplomu, zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności za studia, adres do korespondencji) należy składać od 21 sierpnia 2006 r. do 21 września 2006 r. w budynku ISM przy ul. Żurawiej 4 (IV p.) w pokoju 403.
- Rekrutacja odbędzie się na podstawie weryfikacji zgłoszeń oraz rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami.
Szczegółowe informacje:
www.nck.pl/studiapodyplomowe oraz www.ism.uw.edu.pl/kultura.php