„Wyrażaj się” - konkurs

Firma UMBRO POLSKA wspólnie z portalem INTERIA.PL przygotowały kampanię promocyjną nowej kolekcji odzieży, marki onelove by Umbro.

W ramach kampanii odbywającej się pod hasłem „Wyrażaj się”, na stronie www.onelove.interia.pl realizowany jest konkurs filmowy, w którym internauci mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Akcja została wsparta promocją w portalu oraz prasie młodzieżowej.

Zadaniem uczestników konkursu „Wyrażaj się”, jest zamieszczenie w Serwisie Video INTERIA.PL krótkiego filmu własnego autorstwa, o tematyce nawiązującej do marki onelove. Każdego dnia oraz po upływie tygodnia, spośród zgłoszonych materiałów video wybierane będą filmy o największej oglądalności wśród internautów. Autor filmu dnia wygrywa czapeczkę marki Umbro; autor najlepszego filmu tygodnia otrzymuje natomiast bon pieniężny o wartości 500 PLN. Na zakończenie konkursu wyłoniony zostanie najciekawszy „obraz”, a jego właściciel otrzyma główną nagrodę, tj. bon pieniężny w wysokości 4 000 PLN.

Konkurs jest częścią kampanii promocyjnej nowej kolekcji ubrań dla młodzieży firmy ZG PLUS Trading Company. - Kampania promocyjna marki onelove - „Wyrażaj się” skierowana jest do ludzi młodych, otwartych na wszelkie uroki życia, kochających taniec, śpiew, spotkania towarzyskie oraz sport. - mówi Sebastian Makowski - marketing manager marki onelove.

Podczas kampanii promocyjnej w portalu INTERIA.PL wykorzystywane są takie formy reklamy, jak: billboardy reklamowe, emitowane w pakiecie młodzież, boksy reklamowe w serwisie video oraz mailing, skierowany do wybranej grupy właścicieli kont pocztowych. Jako nośnik reklamy wykorzystano również same filmy zgłoszone do udziału w konkursie onelove. Specjalne plansze reklamowe kampanii wyświetlane są po otworzeniu pliku video z filmem konkursowym.

Dodatkowe informacje na temat konkursu zostały zamieszczone na stronie www.onelove.interia.pl.  Konkurs potrwa do 5 kwietnia 2007 roku.

ostatnia aktualizacja: 2016-09-02
Komentarze
Trochę humoru przed pracą:)
Profesorowi przeciekał kran, więc wezwał hydraulika. Hydraulik przez 10 minut
podłubał przy kranie i policzył 100 zł. Profesor się strasznie zdenerwował, że on, osoba wykształcona, zarabia grosze, a hydraulik za chwilę roboty policzył sobie spore pieniądze. Hydraulik na to:
- Wie pan co... U nas w spółdzielni szukają teraz pracowników. Zgłosi się pan i będzie pan pracował jako hydraulik. Tylko niech pan nie mówi, że pan jest profesor. Najlepiej będzie, jeśli pan powie że pan skończył 7 klas podstawówki.
Profesor tak właśnie zrobił i pracował przez jakiś czas, ale przyszło zarządzenie kierownictwa, że wszyscy pracownicy mają mieć skończoną podstawówkę. Więc profesor, chcąc nie chcąc, musiał iść na kurs razem z kolegami z pracy, żeby się nie wydał kłamstwo.
Na pierwszych zajęciach nauczyciel wziął profesora do tablicy każe policzyć pole koła. Profesor wypisał bardzo zgrabną całkę, ale wynik mu wyszedł ujemny.
Myśli, myśli, i nagle słyszy szept z pierwszej ławki:
- Zmień granice całkowania...
Polityka Prywatności