Rusza Szkoła Marketingu Bezpośredniego

Strona www: www.smb.pl/

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego uruchamiają Szkołę Marketingu Bezpośredniego. Zajęcia rozpoczynają się 11 marca.

Zajęcia prowadzone będą przez kilkunastu przedstawicieli firm zrzeszonych w SMB, m.in. Piotra Alchimowicza, dyrektora kreatywnego w agencjach Ogilvy One i Ogilvy Interactive (Ogilvy Group Poland), Bartłomieja Golę, prezesa SMB oraz managing partner w agencji BTL Tequila/Polska, Huberta Łąckiego, partnera i dyrektora agencji BTL MarketShare.

 

Jeden cykl szkoleń będzie się składać z 50 godzin, jego koszt to 2580 złotych. W tym roku zaplanowano dwa cykle szkoleń. Oferta szkoły skierowana jest do wszystkich chętnych, ale w grupie docelowej są przede wszystkim pracownicy agencji BTL, ATL oraz działów marketingu firm korzystających z narzędzi marketingu bezpośredniego. Więcej informacji na stronie: www.smb.pl

 

Źródło: http://www.serwiskariery.pl/


Komentarze
Trochę humoru przed pracą:)
Ekspert wydajności zakończył swój wykład słowami ostrzeżenia:
- Musicie uważać, jeśli będziecie chcieli zastosować te rady w domu.
- Dlaczego? - spytał ktoś z sali.
- Obserwowałem latami przyzwyczajenia mojej żony. Przemierzała wiele razy drogę między lodówką, kuchenką, stołem i szafkami, zawsze niosąc jedną rzecz w tym czasie. Pewnego dnia powiedziałem jej:
- Kochanie, może będziesz nosić po kilka rzeczy na raz?
- Czy to zaoszczędziło jej czasu? - pyta facet z sali.
- Tak - odpowiedział ekspert - Zazwyczaj przygotowanie obiadu zabierało jej pół godziny, teraz ja robię to w 10 minut...
Polityka Prywatności