IX odsłona strategicznej gry biznesowej - zgłoś swój zespół

Strona www: www.gmcpoland.pl
Dział: praca.studentnews.pl

Rynek czeka na innowacyjne rozwiązania i produkty, a klienci chcą dokonywać zakupów on-line. Firmy prześcigają się w produkcji, aby zaspokoić rosnący apetyt konsumentów. Rosną koszty produkcji i wiele firm ma kłopot z utrzymaniem płynności finansowej. Pracownicy mogą wkrótce zagrozić strajkiem i zażądać podwyżek. Do tego kurs dolara spada, a rząd USA rozważa wprowadzenie ceł zaporowych na import. To tylko gra...

To wstęp do scenariusza największej w Polsce biznesowej gry strategicznej Global Management Challenge Poland 2008, zwanej też - symulacją wojny rynkowej. Konkurs skierowany jest do menedżerów, specjalistów, słuchaczy MBA, absolwentów, a także do studentów III, IV i V roku.

Zarejestrowani w zespołach (3-5 osób), uczestnicy wcielają się w rolę zarządów wirtualnych przedsiębiorstw, opracowują długookresową strategię rozwoju dla swojej firmy oraz podejmują decyzje o bieżącej działalności operacyjnej. Celem jest zarządzanie wirtualną spółką tak, aby zdobyła najsilniejszą pozycję na giełdzie i największe udziały w rynku.

GMC jest oparty na zaawansowanym programie komputerowym, który odwzorowuje warunki gospodarki międzynarodowej. Równolegle krajowe edycje konkursu odbywają się w 28 państwach (www.worldgmc.com).

W Polsce w tym roku GMC odbędzie się po raz dziewiąty. Konkurs składa się z programu treningowego, dwóch etapów rozgrywanych on-line oraz finału krajowego. Finał Światowy zaplanowano w Lizbonie.

Poprzez udział w konkursie uczestniczący studenci zdobywają praktyczną wiedzę o zarządzaniu, mają okazję zweryfikować i uzupełnić wiedzę akademicką o prawdziwe doświadczenia. Konkursowi towarzyszy zdrowy duch rywalizacji między zespołami studenckimi a także profesjonalistami i praktykami biznesu. Dzięki GMC Euromanager studenci mają okazję zawrzeć nowe, ciekawe znajomości, nawiązać kontakty z potencjalnymi pracodawcami, a przez to uzyskać oferty praktyk, staży i pracy Udział w konkursie dla studentów jest BEZPŁATNY dzięki zaangażowanym sponsorom.

Rejestracja do konkursu potrwa do 30 marca - dla studentów, a do 20 kwietnia dla drużyn firmowych.

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na www.gmcpoland.pl

Organizator w Polsce: BIGRAM Personel Consulting

Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski

Sponsorzy: Bank Millennium, Deloitte, MARS Polska, METRO Group, Telekomunikacja Polska

Patroni medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Manager Magazin, Personel i Zarządzanie

Współpraca: Bankier.pl, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, qpracy.pl

Partner studencki: Studenckie Forum Business Centrę Club


ostatnia aktualizacja: 2008-03-20
Komentarze
Polityka Prywatności