Rynek czeka na innowacyjne rozwiązania i produkty, a klienci chcą dokonywać zakupów on-line. Firmy prześcigają się w produkcji, aby zaspokoić rosnący apetyt konsumentów. Rosną koszty produkcji i wiele firm ma kłopot z utrzymaniem płynności finansowej. Pracownicy mogą wkrótce zagrozić strajkiem i zażądać podwyżek. Do tego kurs dolara spada, a rząd USA rozważa wprowadzenie ceł zaporowych na import. To tylko gra...
To wstęp do scenariusza największej w Polsce biznesowej gry strategicznej Global Management Challenge Poland 2008, zwanej też - symulacją wojny rynkowej. Konkurs skierowany jest do menedżerów, specjalistów, słuchaczy MBA, absolwentów, a także do studentów III, IV i V roku.
Zarejestrowani
w zespołach (3-5 osób), uczestnicy wcielają się w rolę zarządów wirtualnych
przedsiębiorstw, opracowują długookresową strategię rozwoju dla swojej firmy
oraz podejmują decyzje o bieżącej działalności operacyjnej. Celem jest zarządzanie
wirtualną spółką tak, aby zdobyła najsilniejszą pozycję na giełdzie i największe
udziały w rynku.
GMC jest oparty
na zaawansowanym programie komputerowym, który odwzorowuje warunki gospodarki
międzynarodowej. Równolegle krajowe edycje konkursu odbywają się w 28 państwach (www.worldgmc.com).
W Polsce w
tym roku GMC odbędzie się po raz dziewiąty. Konkurs składa się z programu treningowego,
dwóch etapów rozgrywanych on-line oraz finału krajowego. Finał Światowy zaplanowano w Lizbonie.
Poprzez
udział w konkursie uczestniczący studenci zdobywają praktyczną wiedzę o zarządzaniu,
mają okazję zweryfikować i uzupełnić wiedzę akademicką o prawdziwe doświadczenia.
Konkursowi towarzyszy zdrowy duch rywalizacji między zespołami studenckimi a
także profesjonalistami i praktykami biznesu. Dzięki GMC Euromanager studenci
mają okazję zawrzeć nowe, ciekawe znajomości, nawiązać kontakty z potencjalnymi
pracodawcami, a przez to uzyskać oferty praktyk, staży i pracy Udział w
konkursie dla studentów jest BEZPŁATNY dzięki zaangażowanym sponsorom.
Rejestracja
do konkursu potrwa do 30 marca - dla studentów, a do 20 kwietnia dla drużyn
firmowych.
Zapraszamy
do zapoznania się z informacjami na www.gmcpoland.pl
Organizator
w Polsce: BIGRAM Personel Consulting
Patroni
honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy:
Bank Millennium, Deloitte, MARS Polska, METRO Group, Telekomunikacja Polska
Patroni
medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Manager Magazin, Personel i Zarządzanie
Współpraca:
Bankier.pl, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, qpracy.pl
Partner
studencki: Studenckie Forum Business Centrę Club