Dni Marketingu Sportowego

Jak wykorzystać sport w budowaniu własnego PR? Jak pozyskać sponsora i go nie stracić? Jak efektywnie stosować merchandising? V Dni Marketingu Sportowego będą doskonałą okazją, aby znaleźć odpowiedzi na te pytania.

Prezentując kolejne informacje z przygotowań do konferencji, przypominamy - 8-9 listopada br., Centrum Olimpijskie PKOl w Warszawie, V Dni Marketingu Sportowego. Dwa dni, które mogą zmienić polski sport.

I. Szkolenie "Strategie Mistrzów". Jak efektywniej działać w biznesie i sporcie?

To prawdziwy hit V Dni Marketingu Sportowego. Dariusz Michalczewski, najwybitniejszy polski bokser, oraz Adam Dębowski, licencjonowany trener NLP, oferują uczestnictwo w szkoleniu, którego założeniem będzie wykreowanie Mistrzów - pełnych determinacji, motywacji, umiejętności przywódczych i mądrości.

Tymczasem zapraszamy do uczestnictwa w innym szkoleniu towarzyszącym konferencji - "Sport jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej miast i regionów".

II. Szymon Dobrzyński prelegentem V Dni Marketingu Sportowego

Z wielką przyjemnością informujemy, iż prelegentem V Dni Marketingu Sportowego będzie Szymon Dobrzyński, jeden z najlepszych specjalistów marketingu sportowego w Polsce, aktualnie Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką Telekomunikacji Polskiej S.A. Temat prelekcji: "Sport jako narzędzie wspierania sprzedaży".

Więcej informacji

 


« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności