Firma Renault Polska, po raz pierwszy postanowiła poddać pod publiczne głosowanie dwa spoty z nowej kampanii reklamowej Clio Renault Sport. Opinia osób biorących udział w głosowaniu, będzie liczyła się przy wyborze filmu, który zobaczymy w najnowszej kampanii telewizyjnej.
Premiera filmów odbędzie się w dniach 18 – 20 września br. na stronie www.renault.com.pl/glosuj_na_clio, gdzie każdy może oddać swój głos na jeden ze spotów reklamowych. Oba filmy czerpią z gatunku sensacji. W pierwszym z nich możemy oglądać Borysa Szyca jako oficera policji ścigającego bandytę
po polskich drogach. W drugiej propozycji zobaczymy mężczyznę jadącego Clio Renault Sport, który okazuje się szybszy od... wystrzelonej kuli. Który z filmów zobaczymy w nowej kampanii reklamowej zależy także od głosujących.
Osoby, biorące udział w głosowaniu mogą w tych dniach wziąć również udział w konkursie na najlepszy tytuł filmu. Wystarczy wejść na stronę www.renault.com.pl/glosuj_na_clio w dniach 18 – 20 września, oddać swój głos, a potem zarejestrować się w konkursie proponując tytuł dla wybranego przez siebie filmu. Na zwycięzców czekają nagrody: kolacja z Borysem Szycem lub zegarek z kolekcji Renault Sport.
Nowy film reklamowy będzie emitowany w TVP, TVN , Polsacie, TVN 24, TVN Turbo, Discovery od 22 września. Oficjalne wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej.