E-oferty, e-stoiska czyli efektywne możliwości rozwoju zawodowego

Dział: praca.studentnews.pl

Zakończyła się jesienna edycja Wirtualnych Targów Pracy Monsterpolska.pl. W 5 dni targi odwiedziło prawie 80 tysięcy kandydatów poszukujących pracy oraz nowych wyzwań zawodowych.

Targi były również doskonałą okazją do komunikacji pracodawców i kandydatów. Łącznie we wszystkich edycjach wydarzenia wzięło udział niemal 780 tysięcy kandydatów.

Stronę targów odwiedziło prawie 80 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego ponad 4 tysiące osób zarejestrowało się. Swoje CV zostawiło 3 tysiące użytkowników. Najczęściej platformę www.dnipracy.pl odwiedzały osoby z wyższym wykształceniem, bardzo dobrze lub biegle znające jeden język obcy (najczęściej był to język angielski) i posiadające co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe. Najwięcej użytkowników pochodziło z województwa mazowieckiego, śląskiego i dolnośląskiego.

Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl oferowały e-aktywności mające na celu umożliwienie pracodawcom i kandydatom wymiany informacji oraz wzajemnych oczekiwań. Wśród nich znalazły się m.in. webinary, czaty z przedstawicielami działów HR. Na e-stoiskach wystawców można było zapoznać się z informacjami o firmie oraz ofertami pracy, a także przeczytać opnie pracowników, czy pobrać poradniki dotyczące procesów rekrutacyjnych.

Tegoroczną nowością było m.in. e-stoisko portalu Inwestycjawkadry.pl, gdzie odwiedzający mogli dowiedzieć się więcej o różnych formach samokształcenia zawodowego. Od pierwszej edycji targów pojawia się na nich EURES, a jego doradcy radzą jak bezpiecznie wyjechać do pracy w Europie.

Liczba osób uczestniczących w targach świadczy o popularności tej formy poszukiwania pracy. Jest to nie tylko wygodna, ale i efektywna forma łączenia pracodawców z kandydatami. Kandydaci mogą porozmawiać z przedstawicielami działów HR, lepiej poznać kulturę organizacyjną firmy, jej profil, wymagania i oczywiście wysłać aplikacje na wybrane oferty, a firmy zyskać wiedzę o oczekiwaniach osób poszukujących pracy i nowych pracowników - informuje Małgorzata Majewska, ekspert monsterpolska.pl.

Partnerzy medialni:

Biuro Karier Politechnika Warszawska, Biuro Karier Uniwersytetu Warszawskiego, Biuro Karier Politechniki Lubelskiej, Biuro Karier Politechnika Krakowska, eGospodarka.pl, Dlastudenta.pl, Erp-portal.pl, Fundacja Academic Partners, Inwestycje.pl, Inzynierka.pl, Kobietamag.pl, Menedzersprzedazy.pl, Magazyn Rekruter, rynekpracy.pl, Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, Student.pl, Studentnews.pl.


opublikowano: 2013-12-02
Komentarze
Polityka Prywatności