Konkurs dla kreatywnych i lubiących wyzwania - L'Oreal Brandstorm

Jesteś kreatywny i lubisz wyzwania?
Chcesz zostać Brand Managerem?
W takim razie nie wahaj się, jeżeli obecnie jesteś studentem IV lub V roku uczelni wyższej i interesujesz się marketingiem, weź udział w konkursie organizowanym przez firmę L’Oréal Brandstorm International Marketing Award i wypróbuj swój potencjał w akcji. Stwarzamy Ci szansę, aby stawić czoła prawdziwym wyzwaniom, a nie jedynie teoretycznym rozważaniom.

 

Biorąc udział w konkursie L’Oréal Brandstorm International Marketing Award, stoisz przed wyjątkową okazją sprawdzenia się w roli Brand Managera. Dzięki firmie L’Oréal będziesz miał okazję pracować nad rozwojem marki, aktywnie współpracować z agencją reklamową i wcielać swoje pomysły w życie. Brandstorm to nie tylko konkurs, to przede wszystkim wspaniałe, międzynarodowe doświadczenie, pierwsze kroki w prawdziwym świecie marketingu, a przy okazji szansa na poznanie i przedłużenie współpracy z L’Oréal’em.

 

Na zwycięzców czeka nagroda w wysokości  10 000 EURO!

Dla najlepszych realne perspektywy zatrudnienia.

 

Już dziś stwórz 3-osobowy zespół i staw czoło wyzwaniom jakie niesie ze sobą nasz konkurs!

 

Rejestracja 1.II. - 12 III 2006 r.


ostatnia aktualizacja: 2016-09-02
Komentarze
Trochę humoru przed pracą:)
Pod koniec rozmowy o pracę, łowca głów pyta młodego inżyniera, jakiego się spodziewa wynagrodzenia.
- Około 140 tys. dolarów, z zależności od dodatkowych uwarunkowań.
- Hm, więc dodatkowo to mógłby być pięciotygodniowy urlop, 14 dni płatnego urlopu, pełna opieka medyczna, w tym dentystyczna, składka emerytalna opiewająca na 50% wynagrodzenia i służbowy samochód wypożyczany co dwa lata, powiedzmy czerwona Corvetta.
- Jeju, żartuje pan?
- Taa, ale to pan zaczął.
Polityka Prywatności