X Ogólnopolski Festiwal Reklamy
Konkurs jest otwarty dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w tworzenie reklamy w Polsce. Mogą to być firmy zarejestrowane w Polsce lub za granicą oraz osoby fizyczne.
Zgłoszenia mogą przysyłać reklamodawcy; agencje reklamowe, designerskie i butiki kreatywne; domy mediowie i produkcyjne; studia filmowe, postprodukcyjne, dźwiękowe i fotograficzne; stacje telewizyjne i radiowe; reżyserzy, fotograficy, kompozytorzy, graficy i inni niezależni twórcy.
W Konkursie mogą wziąć udział prace upublicznione na terenie Polski po raz pierwszy po 1 listopada 2006 r. i nie zgłoszone do Konkursu w latach poprzednich. Zgłaszający powinien dysponować potwierdzeniem daty pierwszego upublicznienia każdej zgłoszonej pracy (nie dotyczy zgłoszeń w kategorii Salon Odrzuconych – S12).
Na Konkurs nie można zgłaszać prac adaptowanych.
Organizator zastrzega sobie prawo do zakwalifikowania zgłoszenia do innej kategorii, jeżeli uzna, że praca została zgłoszona nieprawidłowo.
Zgłoszenia muszą być wolne od wad prawnych, nie może toczyć się przeciwko nim postępowanie sądowe ani nie mogą być kwestionowane przez organizacje i stowarzyszenia reklamy.
Składając podpis na formularzu, Zgłaszający oświadcza, że uzyskał zgodę podmiotów uprawnionych na korzystanie z wszelkich praw do zgłaszanych prac, w szczególności praw autorskich i praw pokrewnych, praw do znaków towarowych i innych praw własności intelektualnej w zakresie niezbędnym do uczestnictwa pracy w Konkursie. Z chwilą przekazania pracy Zgłaszający udziela Organizatorowi zezwolenia na korzystanie z pracy w zakresie odpłatnego lub nieodpłatnego: zwielokrotnienia dowolną techniką, w dowolnej ilości egzemplarzy – w tym poprzez przeniesienie na inną technikę artystyczną (druk, digitalizacja, fotografowanie itp.); wprowadzenia do obrotu, publicznego odtworzenia, wyświetlenia; nadawania za pomocą wizji lub fonii, przewodowej lub bezprzewodowej, przez stację naziemną lub za pośrednictwem satelity; najmu i dzierżawy. Zezwolenie, o którym mowa, udzielone jest bez ograniczeń terytorialnych, wyłącznie w celach związanych z Konkursem i Polską Kolekcją Sztuki Reklamy.
Zgłaszający przejmuje od Organizatora pełną odpowiedzialność z tytułu roszczeń osób trzecich, jakie mogą powstać w związku z ewentualnym naruszeniem jakichkolwiek praw tych osób do zgłoszonych prac.
Terminy
Nadsyłanie prac: do 26 października 2007 r.
Obrady jury: 20-21 listopada 2007 r.
Ogłoszenie listy nominowanych, otwarcie wystawy w Muzeum Plakatu w Wilanowie: 30 listopada 2007 r.
Gala i rozdanie Złotych Orłów: 7 grudnia 2007 r.