Już po raz trzeci Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej „Moderator” organizuje na Wydziale Psychologii UW konferencję naukową poświęconą zagadnieniom związanym z szeroko rozumianą reklamą.
Konferencja odbędzie się w dniach 18-19 maja (piątek i sobota). Podobnie jak w latach poprzednich będzie podzielona na dzień „wykładowy” i „warsztatowy”. W odróżnieniu jednak od minionych edycji tym razem skupiamy się na kreatywnym, nie strategicznym aspekcie procesu reklamotwórczego.
W programie wykłady prowadzone przez najbardziej znanych i uznanych praktyków i teoretyków reklamy, konkurs na projekt reklamy społecznej, warsztaty, dyskusje, nagrody i wszystko co jeszcze przyjdzie nam do głowy.
Samochodem jedzie mechanik, elektryk i programista. W pewnym momencie silnik gaśnie, samochód się zatrzymuje. Mechanik mówi:
- Cholera, pewnie gaźnik się zatkał.
- E, nie. To na pewno cewka zapłonowa. - stwierdza elektryk.
Programista na to:
- Chłopaki, a gdybyśmy tak spróbowali wysiąść i wsiąść jeszcze raz!