"Praca dla studenta" u 70 pracodawców

Dział: praca.studentnews.pl

”Praca dla Studenta” to hasło 4 edycji Internetowych Targów Pracy organizowanych przez serwis GazetaPraca.pl.

Dotychczasowe trzy edycje Internetowych Targów Pracy odwiedziło łącznie ponad 400 tys. internautów.

Od 25 do 29 lutego br. pod adresem www.targipracy.gazeta.pl na osoby zainteresowane rozwojem kariery będą czekały oferty zatrudnienia 70 pracodawców oraz porady ekspertów ds. kariery i rekrutacji.

Czwarta edycja Internetowych Targów Pracy będzie wyjątkowa, ponieważ kierujemy ją głównie do studentów. Zgodnie z tradycją wiosenna edycja targów  ma charakter poradnikowo-edukacyjny. Oprócz ofert pracy dostarczamy również wiedzę i porady ekspertów – mówi Dorota Bachman, ekspert ds. kariery i rekrutacji oraz dyrektor serwisu GazetaPraca.pl.


Na platformie targowej internauci znajdą dziesiątki artykułów o pracy, karierze i rekrutacji. Autorzy tekstów podpowiedzą internautom co jest ważniejsze – wykształcenie czy doświadczenie. Opiszą też gdzie i ile zarabiają studenci i jakie korzyści daje udział w stażach i praktykach. Ponadto, w specjalnej sekcji poradnikowej, na którą składają się artykuły i filmy video, eksperci doradzą np. jak zachować się na rozmowie kwalifikacyjnej lub jak negocjować wynagrodzenie. 

Dodatkową atrakcją czwartej edycji Internetowych Targów Pracy będzie głosowanie internautów na najlepszy film konkursu „Wyraź Siebie”. Uczestnicy konkursu nagrywali autoprezentacje dla potencjalnych pracodawców. Przed rozpoczęciem Targów redakcja serwisu GazetaPraca.pl i przedstawiciele firmy Mars Polska wybrali 10 wyróżniających się autoprezentacji. Podczas Targów internauci wskażą najlepszą z nich.

Zdaniem Doroty Bachman Internetowe Targi Pracy to komfort dla kandydatów i niskie koszty rekrutacji dla pracodawców: - Internetowe Targi Pracy to dla naszych użytkowników świetna okazja do znalezienia pracy bądź stażu bez wychodzenia z domu. Pracodawcy mogą zaprezentować swoją ofertę kandydatom i pozyskać pracowników bez ponoszenia nakładów na zakup powierzchni targowej i organizację stoisk.

Serwis GazetaPraca.pl organizuje Internetowe Targi Pracy od listopada 2006 roku. Pierwsza edycja przyciągnęła 100 tys. internautów. Drugą odwiedziło ponad 160 tys. użytkowników, a trzecią ponad 200 tys. W trzech dotychczasowych edycjach wzięło udział łącznie blisko 150 wystawców. – Liczba wystawców rośnie z każdą edycją, ponieważ firmy szukają coraz bardziej innowacyjnych metod rekrutacji. Liczba firm, które biorą udział w czwartej edycji zwiększyła się w porównaniu z pierwszą ponad dwukrotnie – mówi Dorota Bachman.

Sponsorem czwartej edycji Internetowych Targów Pracy jest Bank Gospodarki Żywnościowej.

ostatnia zmiana: 2016-09-02
Komentarze
 
Polityka Prywatności