Data ważności ogłoszenia: 2016-04-11 12:00
Specjalista ds. obsługi klientów rynku afrykańskiego
Jesteśmy dystrybutorem elementów elektronicznych, elektrotechnicznych, wyposażenia warsztatowego oraz automatyki przemysłowej. Od 26 lat konsekwentnie budujemy swoją pozycję w Europie i na świecie. Obsługujemy klientów z ponad 125 krajów, a dzięki nowoczesnemu magazynowi wysyłamy ponad 3000 paczek dziennie. Zatrudniamy ponad 500 pracowników w Polsce i spółkach zależnych. Otwieramy kolejne biuro w Krakowie i poszukujemy osób do pracy.
KOGO SZUKAMY?
Specjalisty ds. obsługi klientów rynku afrykańskiego (miejsce pracy - Kraków)Zakres obowiązków obejmuje:
- Analizę potrzeb i wymagań rynku krajów afrykańskich;
- Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z istniejącymi;
- Obsługę i budowanie długotrwałych relacji z klientami;
- Sprzedaż produktów firmy na rynku krajów afrykańskich.
CZEGO OCZEKUJEMY?- Dobrej znajomości przynajmniej jednego z języków: angielskiego, francuskiego, arabskiego lub jednego z grupy języków afrykańskich;
- Znajomości programów, aplikacji i narzędzi pomocnych w codziennej pracy;
- Komunikatywności oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
- Dyspozycyjności i elastyczności;
- Dobrej organizacji pracy własnej;
- ü Wykształcenia średniego lub wyższego.
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość zagadnień z zakresu elektroniki, elektrotechniki lub automatyki;
- Znajomość większej ilości języków z grupy języków afrykańskich.
Aplikacje prosimy przesłać na: praca@tme.pl W tytule wiadomości proszę powołać się na nazwę stanowiska.
dodane przez TME
data ostatniej modyfikacji: 2016-03-11 12:23:39