Dni Marketingu Sportowego

Jak wykorzystać sport w budowaniu własnego PR? Jak pozyskać sponsora i go nie stracić? Jak efektywnie stosować merchandising? V Dni Marketingu Sportowego będą doskonałą okazją, aby znaleźć odpowiedzi na te pytania.

Prezentując kolejne informacje z przygotowań do konferencji, przypominamy - 8-9 listopada br., Centrum Olimpijskie PKOl w Warszawie, V Dni Marketingu Sportowego. Dwa dni, które mogą zmienić polski sport.

I. Szkolenie "Strategie Mistrzów". Jak efektywniej działać w biznesie i sporcie?

To prawdziwy hit V Dni Marketingu Sportowego. Dariusz Michalczewski, najwybitniejszy polski bokser, oraz Adam Dębowski, licencjonowany trener NLP, oferują uczestnictwo w szkoleniu, którego założeniem będzie wykreowanie Mistrzów - pełnych determinacji, motywacji, umiejętności przywódczych i mądrości.

Tymczasem zapraszamy do uczestnictwa w innym szkoleniu towarzyszącym konferencji - "Sport jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej miast i regionów".

II. Szymon Dobrzyński prelegentem V Dni Marketingu Sportowego

Z wielką przyjemnością informujemy, iż prelegentem V Dni Marketingu Sportowego będzie Szymon Dobrzyński, jeden z najlepszych specjalistów marketingu sportowego w Polsce, aktualnie Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką Telekomunikacji Polskiej S.A. Temat prelekcji: "Sport jako narzędzie wspierania sprzedaży".

Więcej informacji

 


Komentarze
Trochę humoru przed pracą:)
Ekspert wydajności zakończył swój wykład słowami ostrzeżenia:
- Musicie uważać, jeśli będziecie chcieli zastosować te rady w domu.
- Dlaczego? - spytał ktoś z sali.
- Obserwowałem latami przyzwyczajenia mojej żony. Przemierzała wiele razy drogę między lodówką, kuchenką, stołem i szafkami, zawsze niosąc jedną rzecz w tym czasie. Pewnego dnia powiedziałem jej:
- Kochanie, może będziesz nosić po kilka rzeczy na raz?
- Czy to zaoszczędziło jej czasu? - pyta facet z sali.
- Tak - odpowiedział ekspert - Zazwyczaj przygotowanie obiadu zabierało jej pół godziny, teraz ja robię to w 10 minut...
Polityka Prywatności