Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2016-04-11 12:00

Specjalista ds. obsługi klientów rynku afrykańskiego

Jesteśmy dystrybutorem elementów elektronicznych, elektrotechnicznych, wyposażenia warsztatowego oraz automatyki przemysłowej. Od 26 lat konsekwentnie budujemy swoją pozycję w Europie i na świecie. Obsługujemy klientów z ponad 125 krajów, a dzięki nowoczesnemu magazynowi wysyłamy ponad 3000 paczek dziennie. Zatrudniamy ponad 500 pracowników w Polsce i spółkach zależnych. Otwieramy kolejne biuro w Krakowie i poszukujemy osób do pracy.

KOGO SZUKAMY?

Specjalisty ds. obsługi klientów rynku afrykańskiego (miejsce pracy - Kraków)

Zakres obowiązków obejmuje:
  • Analizę potrzeb i wymagań rynku krajów afrykańskich;
  • Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z istniejącymi;
  • Obsługę i budowanie długotrwałych relacji z klientami;
  • Sprzedaż produktów firmy na rynku krajów afrykańskich.
CZEGO OCZEKUJEMY?
  • Dobrej znajomości przynajmniej jednego z języków: angielskiego, francuskiego,       arabskiego lub jednego z grupy języków afrykańskich;
  • Znajomości programów, aplikacji i narzędzi pomocnych w codziennej pracy;
  • Komunikatywności oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
  • Dyspozycyjności i elastyczności;
  • Dobrej organizacji pracy własnej;
  • ü Wykształcenia średniego lub wyższego.
Dodatkowym atutem będzie:
  • Znajomość zagadnień z zakresu elektroniki, elektrotechniki lub automatyki;
  • Znajomość większej ilości języków z grupy języków afrykańskich.

 
Aplikacje prosimy przesłać na: praca@tme.pl W tytule wiadomości proszę powołać się na nazwę stanowiska. 

dodane przez TME


data ostatniej modyfikacji: 2016-03-11 12:23:39
Komentarze
 
Polityka Prywatności