Praca - artykuły, informacje

tag
Redakcja znanego na całym świecie miesięcznika Reader’s Digest ogłasza konkurs na artykuł do rubryki „Herosi z sąsiedztwa”. Do udziału zachęca szczególnie tych, którzy z dziennikarstwem chcą wiązać swoją przyszłość. Prace można przesyłać do 31 marca br. Wręczenie nagród zwycięzcom konkursu odbędzie się 27 kwietnia 2006 r. w Warszawie.
Masz 15-29 lat i czujesz się obywatelem świata? Dlaczego tak? Dlaczego nie? Jakie postawy i zachowania są ważne w twoim życiu? Jakie doświadczenia pozwoliły ci sprawdzić się w dzisiejszej “globalnej wiosce”? Z jakimi trudnościami spotykasz się w codziennym życiu i w społeczeństwie?
Jesteś kreatywny i lubisz wyzwania?
Chcesz zostać Brand Managerem?
W takim razie nie wahaj się, jeżeli obecnie jesteś studentem IV lub V roku uczelni wyższej i interesujesz się marketingiem, weź udział w konkursie organizowanym przez firmę L’Oréal Brandstorm International Marketing Award i wypróbuj swój potencjał w akcji. Stwarzamy Ci szansę, aby stawić czoła prawdziwym wyzwaniom, a nie jedynie teoretycznym rozważaniom.
Międzynarodowy Festiwal Fotografii ogłasza konkurs dla kreatywnych. Daj upust swojej wyobraźni i zaprojektuj prototyp oraz nazwę statuetki, która przyznawana będzie na Fotofestiwalu!
Mariusz Totoszko, finalista drugiej edycji programu "Idol" wraz ze swoim zespołem
Totoszko & PL, ogłaszają konkurs na managera zespołu.
Konkurs na hasło reklamowe Europejskiego Portalu Młodzieżowego zostaje przedłużony do końca stycznia 2006.
Eseje, reportaże, filmy i fotografie można przesyłać na konkurs: „Polska-Niemcy: instrukcja obsługi. Autorzy prac muszą mieć 18-30 lat. Tematyka prac powinna dotyczyć sąsiedztwa polsko-niemieckiego. Główna nagroda w konkursie wynosi 4000 euro (druga i trzecia odpowiednio: 2000 i 1000 euro).
Zrób zdjęcie, które według ciebie najlepiej odzwierciedla pojęcie „różnorodności ludzi”. Może to właśnie ono wygra, a ty pojedziesz z nowym aparatem na wycieczkę do trzech europejskich miast. Najlepsze zdjęcia nadesłane na konkurs zostaną także wykorzystane w kampanii promocyjnej MTV.
Konkurs ma charakter otwarty, a jego celem jest wyłonienie najciekawszych rozwiązań wizualnych w zakresie projektu plakatu promującego IV Międzynarodowy Festiwal Filmowy Ofensiva 2006, który odbędzie się w dniach 23-26 marca 2006 we Wrocławiu.
Jeśli chcesz, aby Twój głos informował kibiców sportowych w następujący sposób: GOOOOOOOOOOOLLLL! To przeczytaj ten tekst do końca, a potem wystaruj w konkursie "Droga do studia" organizowanym przez kanał Eurosport 2.
Uwaga przyszli inżynierowie! Trwa I edycja konkursu na najlepszą pracę inżynierską. W konkursie mogą brać udział studenci ostatniego roku, wszystkich uczelni technicznych w Polsce. Można wygrać 3 tys. zł oraz płatne praktyki.
Poprzednie
Kanał RSS dla tej listy
 
Polityka Prywatności