Praca - artykuły, informacje

Projekt skierowany jest do młodych ludzi, którzy mają trudności ze znalezieniem zatrudnienia, a którzy są zainteresowani podjęciem pracy w III Sektorze. Projekt daje możliwość zatrudnienia i odbycia praktyk w istniejących już organizacjach pozarządowych na zasadach „uczeń-mistrz”, zapewnia również wsparcie przy założeniu własnej organizacji pozarządowej.
Dziennikarze mediów drukowanych i internetowych w wieku 25-35 lat mogą wziąć udział w konkursie na najlepsze artykuły promujące różnorodność kulturową.
W sierpniu 2005 r. WSHiFM i Erasmus School of Economics w Rotterdamie podpisały umowę o prowadzeniu wspólnych studiów I-go i II-go stopnia w specjalnościach ekonomiczno-biznesowych, których absolwenci otrzymują dwa dyplomy: WSHiFM i Erasmus School of Economics – Erasmus University Rotterdam, plasowanej na czwartym miejscu najlepszych uczelni ekonomicznych według rankingu „Wirtschaftswoche” przeprowadzonego wśród 600 niemieckich pracodawców.
Zapraszamy Wszystkich, którzy lubią nowe wyzwania i/lub znają się na materii fotografowania do wzięcia udziału w nadchodzącym konkursie fotograficznym: ATAK PRZESTRZENI w obiektywie, czyli konkurs fotograficzny jest adresowany do młodych fotografików.
W sobotę tj. 13 maja odbyła się Finałowa Gala konkursu KAROLE 2006 – pierwszy krok do kariery. Podczas oficjalnej części w Dworze Artusa w Gdańsku ogłoszono zwycięzców tegorocznej XIII już edycji konkursu.
Do 2 czerwca można składać wnioski o dofinansowanie działalności gospodarczej w III edycji Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości (AIP) - poinformował na
konferencji "Przedsiębiorczość Akademicka w Polsce - perspektywy rozwoju" Przemysław Nowakowski z Ministerstwa Gospodarki.
Od ponad 50-ciu lat najbardziej prestiżowe uczelnie biznesowe proponują tradycyjne programy Advanced Management Programme (AMP), skierowane do menedżerów wyższego szczebla, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje.
"WYDARZENIA SPECJALNE W JĘZYKU HISZPAŃSKIM" skierowane są do wszystkich osób, które do 15 czerwca zarejestrują się wysyłając e-mail po hiszpańsku na adres: manana@manana.pl. W wydarzeniach mogą uczestniczyc zarówno osoby uczestniczące w festiwalu ERA NOWE HORYZONTY i mające karnety, jak i te, które tych karnetów nie posiadają.
Już po raz czwarty L’Etudiant i Innovact organizują konkurs mający na celu stymulować europejskich studentów do zakładania nowatorskich przedsiębiorstw. Po raz pierwszy w tym roku zostaną przyznane trofea « Europejskie nadzieje innowacji », które powstały z połączenia « Trofeów innowacji» przyznawanych wcześniej w dwóch oddzielnych kategoriach: Francja i Europa.
Firma Infopolis, dostawca i integrator rozwiązań teleinformatycznych dla małych i średnich przedsiębiorstw, jest jednym ze sponsorów Gali Młodych Liderów Business Centre Club, która odbędzie się pod koniec maja w Warszawie. Najlepsza firma z Akademickiego Inkubatora Biznesu otrzyma od Infopolis specjalną nagrodę – zestaw do nawigacji satelitarnej.
W ramach realizowanego przez Fundację Kobiecą eFKa projektu "Akademia Przedsiębiorczości dla Kobiet" zostanie przeprowadzonych 6 sześciotygodniowych, intensywnych szkoleń, w których udział weźmie 120 kobiet.
Z inicjatywy Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie w dniach od 19 do 20 maja 2006 r., już po raz drugi odbędzie się ogólnopolski Kongres MBA.
San Markos agencja reklamowa oraz Fundacja Moja Afryka rozpoczęły konkurs skierowany do studentów kończących studia oraz absolwentów studiów wyższych. Na najlepszych z najlepszych czekają dwa miejsca stażowe w dziale kreacji agencji na stanowisku copywritera. Konkurs, którego głównym celem jest danie szansy tym, którzy jeszcze nie mogą się pochwalić doświadczeniem w pracy, skierowany jest do młodych ludzi lubiących kreatywną zabawę słowem i przekonanych, iż potrafią tę umiejętność wykorzystać w reklamie.
V Kongres Public Relations w Rzeszowie jest już po półmetku. W siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania zakończył się drugi dzień ogólnopolskiego spotkania praktyków i teoretyków branży PR. Czwartkowe dyskusje odbywały się pod merytorycznym patronatem fundacji internetPR.pl, której członkowie moderowali przebieg prezentacji. Tematyka rozważań przedostatniego dnia największego PR-owskiego spotkania w Polsce oscylowała głownie wokół nazywanych z przymrużeniem oka „Public Relations na PRowincji”.
Dostrzec pojawiającą się szansę.

Idea integracji, choć szczytna, pozostaje pusta do momentu opracowania spoiwa. Jest to punkt wyjścia w opowieści o pasji jaka połączyła studentów z Niemiec, Polski i Rosji. Będąc świadomymi potencjału gospodarczego swoich ojczyzn pragniemy wspólnie odkrywać uroki tych trzech wiodących rynków kapitałowych w regionie.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności