Konkurs Dziennikarski
Dział: praca.studentnews.pl
Celem konkursu jest aktywizacja i pozyskanie środowiska dziennikarskiego oraz mediów dla problemu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce poprzez zainteresowanie dziennikarzy tą tematyką.
Zachęcenie ich do publikowania jak największej liczby merytorycznych artykułów prasowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego i działań prowadzonych na terenie całego kraju z tej okazji Światowego Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Tematem konkursu jest bezpieczeństwo ruchu drogowego i wszystkie jego aspekty: zachowania użytkowników dróg, promocja bezpiecznych zachowań w ruchu drogowym ze szczególnym uwzględnieniem poszczególnych grup (piesi, rowerzyści, motorowerzyści, motocykliści, kierowcy, pasażerowie, dzieci, młodzież, dorośli osoby starsze), stan bezpieczeństwa, egzekwowanie prawa, szkolenie i egzaminowanie kierowców, projektowanie dróg i modernizacja infrastruktury drogowej, ratownictwo medyczne i system pomocy ofiarom wypadków, stan techniczny pojazdów, efektywność sankcji prawnych, badania i systemy informacyjne, struktury organizacyjne bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz realizowane działania i programy w Polsce.ZASADYKonkurs wyłoni najlepsze artykuły prasowe, audycje radiowe i programy telewizyjne opublikowane lub wyemitowane w czasie trwania konkursu w kategoriach: Artykuł Prasowy, Audycja Radiowa, Program Telewizyjny. Uczestnikami konkursu mogą być profesjonalni dziennikarze prasowi, radiowi i telewizyjni jak i studenci i nowi absolwenci szkół dziennikarskich, którzy w swoich materiałach poruszą tematykę bezpieczeństwa ruchu drogowego. W konkursie mogą wziąć udział dziennikarze specjalizujący się nie tylko w tematyce motoryzacyjnej, ale także w społecznej, ekonomicznej, ekologicznej, zagadnieniach prawnych itp. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić dowolną liczbę artykułów prasowych, audycji radiowych lub programów telewizyjnych opublikowanych lub wyemitowanych w okresie od dnia 1 stycznia 2007r. do dnia 30 czerwca 2007r. W Konkursie nie mogą brać udziału prace, których publikacja lub emisja miała miejsce przed 1 stycznia 2007r. oraz prace, które do 30 czerwca 2007r. nie były opublikowane lub wyemitowane. Prace mogą być zgłaszane do dnia 15 lipca 2007r. W przypadku zgłoszeń za pośrednictwem poczty, o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.NAGRODYNagrodami głównymi w konkursie są: statuetki konkursu oraz kilkudniowy wyjazd prasowy do Centrum Techniki w Zaventem w Belgii i Muzeum Toyoty w Bredzie. Nagrodami za drugie miejsce są weekendy z samochodem marki Toyota, które zostaną przyznane trzem zdobywcom drugich miejsc w każdej z kategorii. Nagrodami za trzecie miejsce są certyfikowane kursy pierwszej pomocy Polskiego Czerwonego Krzyża oraz apteczki samochodowe, które zostaną przyznane trzem zdobywcom trzecich miejsc w każdej z kategorii. Wszyscy uczestnicy konkursu, spełniający zasady zgłaszania prac konkursowych otrzymają kamizelki odblaskowe z logo ?Włącz Myślenie".
Zgłoszenie do 15 lipca
ostatnia zmiana: 2016-09-02