„Wyrażaj się” - konkurs

Tag: konkurs
Dział: praca.studentnews.pl

Firma UMBRO POLSKA wspólnie z portalem INTERIA.PL przygotowały kampanię promocyjną nowej kolekcji odzieży, marki onelove by Umbro.

W ramach kampanii odbywającej się pod hasłem „Wyrażaj się”, na stronie www.onelove.interia.pl realizowany jest konkurs filmowy, w którym internauci mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Akcja została wsparta promocją w portalu oraz prasie młodzieżowej.

Zadaniem uczestników konkursu „Wyrażaj się”, jest zamieszczenie w Serwisie Video INTERIA.PL krótkiego filmu własnego autorstwa, o tematyce nawiązującej do marki onelove. Każdego dnia oraz po upływie tygodnia, spośród zgłoszonych materiałów video wybierane będą filmy o największej oglądalności wśród internautów. Autor filmu dnia wygrywa czapeczkę marki Umbro; autor najlepszego filmu tygodnia otrzymuje natomiast bon pieniężny o wartości 500 PLN. Na zakończenie konkursu wyłoniony zostanie najciekawszy „obraz”, a jego właściciel otrzyma główną nagrodę, tj. bon pieniężny w wysokości 4 000 PLN.

Konkurs jest częścią kampanii promocyjnej nowej kolekcji ubrań dla młodzieży firmy ZG PLUS Trading Company. - Kampania promocyjna marki onelove - „Wyrażaj się” skierowana jest do ludzi młodych, otwartych na wszelkie uroki życia, kochających taniec, śpiew, spotkania towarzyskie oraz sport. - mówi Sebastian Makowski - marketing manager marki onelove.

Podczas kampanii promocyjnej w portalu INTERIA.PL wykorzystywane są takie formy reklamy, jak: billboardy reklamowe, emitowane w pakiecie młodzież, boksy reklamowe w serwisie video oraz mailing, skierowany do wybranej grupy właścicieli kont pocztowych. Jako nośnik reklamy wykorzystano również same filmy zgłoszone do udziału w konkursie onelove. Specjalne plansze reklamowe kampanii wyświetlane są po otworzeniu pliku video z filmem konkursowym.

Dodatkowe informacje na temat konkursu zostały zamieszczone na stronie www.onelove.interia.pl.  Konkurs potrwa do 5 kwietnia 2007 roku.

ostatnia zmiana: 2016-09-02
Komentarze
 
Polityka Prywatności