II etap konkursu Global Management Challenge

Tag: konkurs
Strona www: www.gmcpoland.pl
Dział: praca.studentnews.pl

Już 1 września 2008 roku rozpocznie się II etap konkursu Global Management Challenge. GMC Euromanager jest międzynarodowym projektem skierowanym do pasjonatów zarządzania strategicznego.

Uczestnicy konkursu w 3-5 osobowych zespołach wcielają się w rolę zarządów wirtualnych przedsiębiorstw, rywalizują między sobą, podejmują kluczowe decyzje, planują krótko i długookresową strategię swojej firmy. Ich działania mają doprowadzić do rynkowego sukcesu wyrażanego w symulacji w postaci najwyższej wartości akcji przedsiębiorstwa.


Aby wirtualny zarząd mógł stać się „światowym gigantem” w dziedzinie zarządzania strategicznego musi pokonać przeciwników w pierwszym i drugim etapie, zostać liderem wśród ośmiu zespołów startujących w Finale Krajowym i podjąć „rynkową walkę” z najlepszymi reprezentacjami pawie trzydziestu krajów uczestniczących w Finale Światowym.

 

Tegoroczni uczestnicy już przygotują się do konfrontacji w drugim etapie. Sto dwadzieścia osiem drużyn zostanie, podobnie jak w pierwszym etapie, podzielone na grupy, w obrębie których odbywać się będzie rywalizacja. Jest szesnaście grup, w każdej znajduje się osiem zespołów.

Uczestnicy otrzymają nową historię firmy i rozegrają pięć cykli decyzyjnych, po których do półfinału awansuje szesnaście zespołów z najwyższą wartością akcji.

Wyniki II etapu poznamy 17 października.

W finale, który odbędzie się w listopadzie, zmierzy się już tylko osiem najlepszych zespołów tegorocznej edycji. 21 listopada poznamy zwycięską drużynę IX edycji GMC, która będzie reprezentowała nasz kraj na Finałach Światowych w Lizbonie.

 

W nadchodzącej rozgrywce wezmą udział osiemdziesiąt cztery zespoły studenckie, którym patronują między innymi Millennium Bank, Deloitte, MARS Polska, METRO Group, Telekomunikacja Polska, qpracy.pl, Rzeczpospolita, Grupa ERGIS, Narodowy Bank Polski, STRABAG, DHL Express, MultiBank, PHILIPS, Parkiet, Personel i Zarządzanie, Bankier.pl oraz Grupa ING.

W rywalizacji uczestniczyć będą też zespoły menedżerskie firm: Bank BPH, Makro Cash & Carry Polska, Telekomunikacja Polska, Mondial Assistance, Bank BGŻ, Generali, Real, BRE BANK, Cemex Polska, Philips Lighting Poland, Gdańskie Zakłady Nawozów Fosforowych, Bank Gospodarstwa Krajowego, Infosys BPO Poland, KPMG, MGB METRO Group Buying, MARS Polska, Deloitte, Trenkwalder & Partner, PZU, RWE Stoen oraz BP Polska.

 

Zapraszamy do śledzenia przebiegu konkursu na stronie www.gmcpoland.pl

GLOBAL MANAGEMENT CHALLENGE 2008

 

Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski

Sponsorzy: Bank Millennium, Deloitte, MARS Polska, METRO Group, Telekomunikacja Polska

Patroni medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Manager Magazin,

Personel i Zarządzanie

Współpraca: Bankier.pl, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, qpracy.pl


ostatnia zmiana: 2016-09-02
Komentarze
 
Polityka Prywatności