Data ważności ogłoszenia: 2008-05-30
Dostawca Zakupów - Van Driver
Praca na stanowisku Customer Service Team Member polega na dostawie zamówionych zakupów do drzwi klienta. Pracownicy jeżdżą samochodami marki Mercedes Sprinter i dostarczają zakupy do ok. 15-20 odbiorców w ciągu jednego dnia pracy. Samochody są ładowane przez obsługę magazynu, kierowca otrzymuje moduł nawigacji satelitarnej z zaprogramowaną trasą przejazdu.
Wymagania: - Dobra znajomości języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B (od min. 4 lat)
- Ukierunkowanie na wysoki poziom obsługi klientów
- Dobry stan zdrowia i odporności na stres
- Umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej
Doświadczenie w prowadzeniu samochodu w ruchu lewostronnym mile widziane.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na czas nieokreślony
- Wynagrodzenie od 7,70 GBP/h
- Zatrudnienie w oparciu o brytyjskie prawo pracy (gwarantowane 40
godzin pracy/tydzień, zaplecze socjalne, urlop płatny w ilości 23 dni)
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne po 6 miesiącach pracy
- Bezpłatne tygodniowe szkolenie w Polsce (jazda po lewej stronie,
elementy języka angielskiego, obsługa GPS, obsługa klienta) a następnie
dwutygodniowe szkolenie w Wielkiej Brytanii w ramach zawartej umowy o
pracę (pracownikowi przysługuje w tym okresie pełne wynagrodzenie)
- Pomoc w załatwieniu formalności
- Pracę w międzynarodowym, dynamicznym zespole
Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV w języku angielskim na adres e-mail:
praca@sgipolska.pl
Prosimy również o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie
Danych Osobowych)”.
Źródło: www.pracuj.pl
data ostatniej modyfikacji: 2008-05-01 20:46:38