Data ważności ogłoszenia: 2008-05-30

Dostawca Zakupów - Van Driver

Praca na stanowisku Customer Service Team Member polega na dostawie zamówionych zakupów do drzwi klienta. Pracownicy jeżdżą samochodami marki Mercedes Sprinter i dostarczają zakupy do ok. 15-20 odbiorców w ciągu jednego dnia pracy. Samochody są ładowane przez obsługę magazynu, kierowca otrzymuje moduł nawigacji satelitarnej z zaprogramowaną trasą przejazdu.

Wymagania:
  • Dobra znajomości języka angielskiego
  • Prawo jazdy kat. B (od min. 4 lat)
  • Ukierunkowanie na wysoki poziom obsługi klientów
  • Dobry stan zdrowia i odporności na stres
  • Umiejętność podejmowania decyzji i organizacji pracy własnej 

Doświadczenie w prowadzeniu samochodu w ruchu lewostronnym mile widziane.


Oferujemy:
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony 
  • Wynagrodzenie od 7,70 GBP/h
  • Zatrudnienie w oparciu o brytyjskie prawo pracy (gwarantowane 40 godzin pracy/tydzień, zaplecze socjalne, urlop płatny w ilości 23 dni)
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne po 6 miesiącach pracy
  • Bezpłatne tygodniowe szkolenie w Polsce (jazda po lewej stronie, elementy języka angielskiego, obsługa GPS, obsługa klienta) a następnie dwutygodniowe szkolenie w Wielkiej Brytanii w ramach zawartej umowy o pracę (pracownikowi przysługuje w tym okresie pełne wynagrodzenie)
  • Pomoc w załatwieniu formalności
  • Pracę w międzynarodowym, dynamicznym zespole 


  Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV w języku angielskim na adres e-mail: praca@sgipolska.pl Prosimy również o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych)”.

Źródło: www.pracuj.pl


data ostatniej modyfikacji: 2008-05-01 20:46:38
Komentarze
 
Polityka Prywatności