Data dodania: 08.11.2024
Dodane przez: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Pracodawca: Applied Medical Europe B.V.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Numer oferty: : WBS3145624
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Pełen zakres obsługi i wsparcia klientów –drogą elektroniczną (głównie) oraz telefoniczną (połączenia wychodzące i przychodzące – ok. 8 dziennie), odpowiadanie na zapytania, terminowe przygotowywanie umów dotyczących wyceny, pożyczki, wynajmu i zakupu. Współpraca z lokalnymi zespołami sprzedaży. Przyjmowanie i realizowanie zwrotów, dokonywanie korekty faktur w wewnętrznym systemie SAP, przyjmowanie i przekierowywanie zgłoszenia klientów do odpowiednich działów i zespołów, uczestniczenie w spotkaniach zespołu i działaniach zespołu projektowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 13.11.2024
Data zakończenia: 25.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 EUR
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
- chęć podnioszenia kwalifikacji
- bardzo wysoka kultura osobista
Wymagania pożądane
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: wymagane - w obsłudze klienta, hotelarstwie lub na podobnym stanowisku – 1-3 lata, dobra znajomość pakietu MS Office i aplikacji komputerowych opartych na systemie Windows.
Mile widziane doświadczenie z SAP (zintegrowany modułowy pakiet, wspierający zarządzanie w dużych i średnich organizacjach różnych branż).
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, dobra znajomość obsługi komputera. Umiejętność rozwiazywania problemów. Doskonale zdolności organizacyjne. Dotrzymywanie terminów.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Applied Medical Europe B.V.
Krótki opis działalności gospodarczej: Firma specjalizująca się w produkcji wyrobów medycznych nowej generacji.
Sposób aplikowania: do doradcy EURES z WUP
Adres: Tel. 85 74 97 235
WUP w Białymstoku,
ul. Pogodna 22
15-354 Białystok
Zobacz na mapie
Język aplikacji: angielski, niemiecki
Wymagane dokumenty: email: beata.chroscinska@wup.wrotapodlasia.pl – w tytule emaila proszę wpisać - Holandia – POLSKO-NIEMIECKO JĘZYCZNY PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA (CALL CENTER)
Sposób przekazania dokumentów: email: beata.chroscinska@wup.wrotapodlasia.pl – w tytule emaila proszę wpisać - Holandia – POLSKO-NIEMIECKOJĘZYCZNY PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA (CALL CENTER)