Serwis Praca za granicą - ogłoszenia - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2023-11-16

Pracownik obsługi klienta w centrum obsługi telefonicznej - Riga, Centra rajons, Łotwa

Data dodania: 12.10.2023
Dodane przez: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Pracodawca: CCC Riga Digital Services SIA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: Związane ze sprzedażą internetową lub marketingu
Znajomość języków: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: : 362499505

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Brīvības bulvāris 21, LV-1050 Riga, Centra rajons, Łotwa Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełen zakres obsługi przydzielonych klientów – zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów, znajomość profilu klienta, wsparcie i odpowiadanie na pytania w formie eksperckich opinii i porad - przez telefon, pocztę elektroniczną i czat oraz inne powiązane działania na rzecz obsługi i zadowolenia klienta, przestrzeganie regulaminów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 17.10.2023
Wynagrodzenie brutto: od 1 380 EUR
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie branżowe, kierunek: Związane ze sprzedażą internetową lub marketingu
Znajomość języków:
  • rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • bardzo wysoka kultura osobista
  • bez nałogów

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Doświadczenie w pracy z klientami, mile widziane w marketingu B2B i B2C, doświadczenie w reklamie online – mile widziane.
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, dobra znajomość obsługi komputera, dbałość o szczegóły, umiejętność pracy samodzielnej i w grupie, umiejętność radzenia sobie z problemami i skutecznego ich rozwiązywania, umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, nastawienie na rozwiązania, znajomość tradycyjnych ekosystemów marketingowych,
zainteresowanie technologiami internetowymi, pasja do nauki i badań.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: CCC Riga Digital Services SIA
Krótki opis działalności gospodarczej: Telefoniczne centrum obsługi klienta
Adres www: https://www.telusinternational.com/careers
Sposób aplikowania: do doradcy EURES z WUP
Adres: Tel. 85 74 97 235
WUP w Białymstoku,
ul. Pogodna 22
15-354 Białystok
Zobacz na mapie
Język aplikacji: angielski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: RIX.TA.BOX@telusinternational.com - w tytule emaila proszę wpisać - Customer Service Representative with Russian and English
do wiadomości:
email: beata.chroscinska@wup.wrotapodlasia.pl

data ostatniej modyfikacji: 2023-10-24 23:15:03
Komentarze
 
Polityka Prywatności