Data ważności ogłoszenia: 2010-10-26
Technical Support Engineer - Irlandia
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy branży informatycznej - procudenta komputerów osobistych, serwerów, drukarek i urządzeń poligraficznych oraz dostawcy usług IT, poszukujemy kandydatów na stanowisko Technical Support Engineer.
Miejsce pracy: Irlandia
Zadania:
- Wsparcie techniczne klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Administracja i utrzymanie dużych systemów informatycznych
- Monitorowanie wydajności i błędów
- Projektowanie modyfikacji i poprawek
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich: niemieckiego, francukiego lub włoskiego
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Znajomość systemu Windows i Active Directory na poziomie administracyjnym
- Znajomość protokołu TCP/IP i narzędzi sieciowych
- Znajomość technologii SharePoint
- Znajomość MS Exchange
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem technicznym
Klient oferuje:
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Pakiet socjalny + pakiet relokacyjny
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery
- Dostęp do najlepszych praktyk, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV w języku angielskim w formacie .doc) wraz z numerem referencyjnym na adres:
ITjobs@hays.pl
data ostatniej modyfikacji: 2010-10-12 22:56:01