Data ważności ogłoszenia: 2009-09-30

TECHNICAL SUPPORT HELPDESK ANALYST

FOR A LEADING OUTSOURCING CIE CONTRA CTING WITH AN ANTIVIRUS SOFTWARE CIE YOU WILL BE THE 1ST POINT OF CONTACT LOG & PROCESS SUPPORT AND DISTRIBUTE THEM TO THE TEAM.SEARCH OF HOT ISSUE S & REPORT TO THE MANAGEMENT.ABILITY TO ACT ONOWN INITIATIVE.STRONG PC SK ILLS:WINDOWS OS,WORD,EXCEL,OUTLOOK - Salaire : 15000 TO 25000/YEAR BUT NEGOTIABLE

Wynagrodzenie / Umowa

Liczba godzin w tygodniu: 40:00

Rodzaj umowy: PRACA STAŁA + PEŁNY WYMIAR GODZIN

 

Wymagania

Wymagane wykształcenie: Wykształcenie techniczne pomaturalne

Wymagane doświadczenie: do 1 roku

 

Pracodawca

Nazwa: MEGHEN GROUP M. SEVENIER ETIENNE Email: DOMINIKAS@MEGHENGROUP.IE

 

Zgłoszenia

Zgłoszenia: Par e-mail IN ENGLISH QUOTING REF. DS10989 OR PHONE DOMINIKA +353 1 894 3034

 

Inne informacje

Data publikacji: 19/08/2009 Kod Nace: 72.30 Krajowy nr ref.: 741895L Kod ISCO: 3121 Data ostatniej modyfikacji: 19/08/2009 Liczba stanowisk: 1


Źródło: Eures


data ostatniej modyfikacji: 2009-08-28 12:49:43
Komentarze
 
Polityka Prywatności