Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 5 stycznia 2026 (poniedziałek)

Podinspektor w wydziale organizacji i nadzoru - Wadowice, małopolskie

Data dodania: 2025-12-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wadowicach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1434

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Batorego 2, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Planowanie terminów spotkań i konferencji starosty i wicestarosty.
2. Organizowanie wyjazdów służbowych starosty i wicestarosty.
3. Udzielanie informacji interesantom o wydziałach i jednostkach organizacyjnych powiatu
właściwym merytorycznie do załatwiania sprawy.
4. Obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych.
5. Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów.
6. Wysyłanie i przyjmowanie korespondencji starosty i wicestarosty.
7. Odbiór zadekretowanej korespondencji od starosty i wicestarosty i przekazywanie jej
adresatom.
8. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji starosty i wicestarosty.
9. Przyjmowanie ustrukturyzowanych faktur z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) oraz
przekazywanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego
w Wadowicach, a także przekazywanie faktur błędnie skierowanych do jednostek organizacyjnych Powiatu Wadowickiego.

Pierwsza umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony, z tym, że w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, pełny etat, praca w godz. poniedziałek, środa, czwartek 7:30-15:30; wtorek 7:30-16:30; piątek 7:30-14:30.

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z podanym imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach przy ul. Batorego 2, na dzienniku podawczym lub przesłać pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Wadowicach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Organizacji i Nadzoru w terminie do dnia 05.01.2026 r. do godziny 15.30.
Aplikacje niekompletne oraz złożone do Starostwa po terminie nie będą rozpatrywane (o terminowym złożeniu aplikacji decyduje data wpływu do Starostwa).
Dokumenty aplikacyjne przesyłane drogą elektroniczną na adres biuro@powiatwadowicki.pl muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU. SZCZEGÓŁY NABORU POD ADRESEM:
https://powiatwadowicki.pl/wp-content/uploads/2025/12/SON-22.12.2025-SON.2110.9.2025.pdf
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: I. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów:
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: administracja, prawo, zarządzanie, politologia, ekonomia (na podstawie art. 77 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, przez wykształcenie wyższe rozumie się ukończenie studiów na określonym kierunku i profilu oraz posiadanie tytułu zawodowego licencjata, inżyniera, magistra lub magistra inżyniera),
b) co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej na stanowiskach administracyjnobiurowych (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia, czyli wykonywania pracy na podstawie stosunku pracy tj. umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę),
c) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w obsłudze sekretariatu,
b) doświadczenie w obsłudze interesanta i telefonicznej obsłudze biura,
c) doświadczenie w obsłudze elektronicznego obiegu dokumentów,
d) szkolenia z RODO i bezpieczeństwa informacji.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wadowicach
NIP: 5512627549
REGON: 072183421
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Batorego 2, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jolanta Wołczyk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) List motywacyjny.
2) Życiorys zawierający następujące dane:
a) imię (imiona) i nazwisko,
b) datę urodzenia,
c) dane kontaktowe,
d) wykształcenie,
e) kwalifikacje zawodowe,
f) przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
3) Oświadczenie:
- o posiadanym obywatelstwie polskim,
- o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
4) Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu poświadczającego
wykształcenie.
5) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy - jeżeli jest to kolejne zatrudnienie lub zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku trwającego stosunku pracy
(poświadczające spełnienie wymagania dotyczącego posiadania minimum półtorarocznego stażu pracy
w administracji publicznej).
6) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
7) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), jest
obowiązany do złożenia wraz z ww. dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z podanym imieniem i z nazwiskiem oraz adresem zwrotnym, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale
Organizacji i Nadzoru. Dokumenty mogą być przesyłane drogą elektroniczną na adres: biuro@powiatwadowicki.pl, w takim przypadku muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym w terminie do 05.01.2026 r. do godz. 15.30, Termin: 05.01.2026, Godziny : godz. 15:30

opublikowano: 2025-12-23
ostatnia aktualizacja: 2025-12-26
Komentarze
Polityka Prywatności