Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 23 stycznia 2026 (piątek)

Podinspektor ds. weryfikowania wyników zgłoszonych prac geodezyjnych i aktualizacji baz danych - Szamotuły, wielkopolskie

Data dodania: 2025-12-23
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja/ Kartografia

Numer oferty: StPr/25/0958

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań będących w zakresie działania Referatu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru, a w szczególności:
1) weryfikowanie wyników zgłoszonych prac geodezyjnych pod względem:
a) zgodności z obowiązującymi przepisami prawa z zakresu geodezji i kartografii, w szczególności dotyczącymi:
- wykonywania pomiarów oraz opracowywania wyników tych pomiarów,
- kompletności przekazywanych wyników,
b) spójności przekazywanych zbiorów danych z prowadzonymi przez organ bazami danych,
2) przyjmowanie wyników zgłoszonych prac geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opatrywanie klauzulą urzędową materiałów i zbiorów danych przyjmowanych do tego zasobu,
3) aktualizowanie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, w tym w bazie danych ewidencji gruntów i budynków, z urzędu lub na wniosek osób, organów i jednostek organizacyjnych,
4) aktualizowanie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
a) bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
b) bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000,
5) sporządzanie i udostępnianie informacji zawartych w operacie ewidencyjnym do zawiadomień adresowanych do wydziału ksiąg wieczystych właściwego miejscowo sądu rejonowego w formie:
a) wypisów z rejestru gruntów, kartotek budynków i kartotek lokali,
b) wyrysów z mapy ewidencyjnej,
6) zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kartografowie i geodeci
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja/ Kartografia
Uprawnienia:
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
  • obywatelstwo polskie

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - minimum 3 lata stażu pracy w obszarze geodezji i kartografii w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności działu III oraz przepisów wykonawczych do tego działu.

Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej 1 rok pracy w administracji samorządowej lub rządowej przy wykonywaniu podobnych czynności,
2) posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
3) znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, ksiąg wieczystych i hipoteki, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, lasów oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
4) doświadczenie w zakresie kompletowania dokumentacji stanowiącej wyniki prac geodezyjnych,
5) znajomość obsługi Systemu Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7,
6) kursy i/lub szkolenia z zakresu spraw związanych z weryfikowaniem wyników zgłoszonych prac geodezyjnych oraz aktualizacją baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
7) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office,
8) doświadczenie zawodowe w obsłudze innych aplikacji do prowadzenia baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, takich jak EWMAPA, Ewid 2007 itp.,
9) umiejętność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
10) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
11) obsługa urządzeń biurowych,
12) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
NIP: 7871812874
REGON: 631277003
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada),
5) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria - pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. W przypadku wysłania dokumentów pocztą decyduje data ich wpływu do tut. Starostwa.

Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.

Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem Nabór na stanowisko podinspektora do spraw weryfikowania wyników zgłoszonych prac geodezyjnych wraz z aktualizacją baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Wydziale Geodezji, Kartografii Katastru.

Termin składania ofert upływa w dniu 23 stycznia 2026 roku o godzinie 1400.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-12-23
ostatnia aktualizacja: 2025-12-26
Komentarze
Polityka Prywatności