Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 7 stycznia 2026 (środa)

Główny specjalista - stanowisko ds. administrowania drogami (ogłoszenie 110/2025) k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-12-23
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/12175

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Kontrola pasa drogowego głównie w zakresie legalności zajęcia go pod działalność usługową, handlową oraz reklamową i inne zajęcia pasa drogi, sporządzanie pełnej dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej
2. Wykonywanie pomiarów geodezyjnych dotyczących zajęcia pasa drogowego oraz opracowywanie dokumentacji geodezyjnej
3. Pozyskiwanie dokumentacji z Biura Geodezji i Katastru Urzędu m. st. Warszawy i ich opracowywanie
4. Wykonywanie lub zlecanie operatów geodezyjnych
5. Uczestniczenie w czynnościach geodezyjnych w terenie
6. Opisywanie dokumentów geodezyjnych
7. Prowadzenie korespondencji związanej z zadaniami wydziału
8. Archiwizacja dokumentacji
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 10 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urbaniści i inżynierowie ruchu drogowego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali urbaniści i inżynierowie ruchu drogowego
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe o profilu geodezja i kartografia
- 4 lata stażu pracy
- uprawnienie geodezyjne (art. 43 ust. 1 i 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne)
- prawo jazdy kat. B
- nieposzlakowana opinia
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi instrumentów geodezyjnych i oprogramowania geodezyjnego
- znajomość przepisów prawa o ruchu drogowym, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawa o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego
- umiejętność formułowania pism urzędowych
- znajomość pakietu MS Office
- znajomość topografii m. st. Warszawy

Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym oświetleniu
- praca w biurze (budynek bez podjazdów dla wózków inwalidzkich, bez windy, drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim)
- praca na wysokości do 3m
- praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych na obszarze m.st. Warszawy
- prowadzenie pojazdu służbowego osobowego kat. B
- kontakt z petentem
- prace transportowe ręczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 kwietnia 2017 r.

Wymagane dokumenty i oświadczenia*:
1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie
2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku
5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).

* Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl

Osoby zainteresowane są proszone o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 07.01.2026 r. do godziny 15:30.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Elektroniczny system rekrutacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Elektroniczny system rekrutacji: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca

opublikowano: 2025-12-23
ostatnia aktualizacja: 2025-12-24
Komentarze
Polityka Prywatności