Numer oferty: StPr/25/0834
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wyspiańskiego 2a, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Codzienne zamiatanie pomieszczeń, odkurzanie wykładzin, zmywanie posadzek. Codzienne mycie wyposażenia sanitarnego, Opróżnianie koszy na śmieci, Mycie okien oraz drzwi, lamp oświetleniowych. Ścieranie kurzu z regałów, biurek parapetów, odkurzanie książek. Utrzymywanie czystości wokół budynku biblioteki, zwłaszcza przy wejściu do biblioteki. Zabezpieczanie schodów zewnętrznych w czasie zimy przed warunkami atmosferycznymi (posypywanie odpowiednim środkiem, odśnieżanie). Dbałość o kompletność oświetlenia w pomieszczeniach Biblioteki. Prawidłowe gospodarowanie przydzielonymi materiałami i środkami czystości.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 12.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 2 403 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : Dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy, Znajomość zasad segregacji odpadów i dbałość o estetykę.
[Umiejętność 1] : Utrzymanie czystości i higieny w różnych pomieszczeniach ,Obsługa sprzętu i środków czystości zgodnie z zasadami BHP,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie
NIP: 8133836291
REGON: 385631788
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Romana Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karolina Siudy
E-mail: rekrutacja@pzpw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail