Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 19 stycznia 2026 (poniedziałek)

Inspektor ochrony zabytków do spraw: zabytków nieruchomych wieloosobowe stanowisko ds. inspekcji zabytków ruchomych, nieruchomych i zabytkowej zieleni w delegaturze wuoz w rzeszowie - Rzeszów, podkarpackie

Data dodania: 2025-12-22
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracodawca: WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: na kierunkach określonych poniżej

Numer oferty: StPr/25/4824

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: ADAMA MICKIEWICZA 7, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
Prowadzi postępowania administracyjne, weryfikuje dokumenty, opracowuje decyzje i postanowienia w sprawach
dotyczących obiektów zabytkowych
Opracowuje opinie i wytyczne konserwatorskie w sprawach dotyczących obiektów zabytkowych
Prowadzi z upoważnienia Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków kontrole obiektów zabytkowych
Bierze udział w komisjach związanych z odbiorem prac prowadzonych przy obiektach zabytkowych w oparciu o wydane
pozwolenia
Prowadzi postępowania dotyczące udzielania dostępu do informacji publicznej
Prowadzi postępowania dotyczące administracyjnych kar pieniężnych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 933 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: konserwator zabytków architektury
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: na kierunkach określonych poniżej

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Kogo poszukujemy:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
Wykształcenie: wyższe na kierunku historia sztuki lub ochrona dóbr kultury lub konserwacja dzieł sztuki lub architektura
Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
Znajomość ustawy o służbie cywilnej
Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO)
Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z
dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990
oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy osób
urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne,
jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW
NIP: 7952071175
REGON: 005078700
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jagiellońska 29, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem(dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj do: 19 stycznia 2026
W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 159198" na adres: ul. Jagiellońska 29, 37-700 Przemyśl, pokój nr
31 (sekretariat) lub przez EPUAP na adres skrytki
/WUOZPrzemysl/skrytka lub /WUOZPrzemysl/SkrytkaESP lub na adres E-Doręczenia: AE:PL-97492-62619-
VGWWH-30

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 16 678 59 44 lub mailowego na adres: wkzabytkow@wuozprzemysl.pl

Dokumenty należy złożyć do: 19.01.2026

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każda osoba przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Podkarpacki Wojewódzki Konserwator Zabytków, 37-700 Przemyśl, ul. Jagiellońska 29, rodo@wuozprzemysl.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: rodo@wuozprzemysl.pl,
telefonicznie: 16 678 59 44, wew. 39, 16 678 61 78, wew. 39.
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych: Udostępniane dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Co oferujemy
Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "trzynastka"
Nagrody jubileuszowe
Odprawa emerytalna/rentowa
Dodatek zadaniowy
Nagroda za szczególne osiągnięcia
Dodatek służby cywilnej
Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych np. niskooprocentowane pożyczki, dofinansowanie do wypoczynku osób zatrudnionych oraz dzieci osób zatrudnionych
Dofinasowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Indywidualny rozkład czasu pracy
Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę
(np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu nie składaj dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy
praca administracyjnobiurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego
wymiaru czasu pracy,
wyjazdy w teren,
obsługa urządzeń biurowych
kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Dodatkowe informacje
Dokumenty aplikacyjne dostarczone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu o naborze lub nie podpisane nie będą rozpatrywane.
W przypadku dokumentów przesyłanych pocztą za datę wpływu przyjmuje się datę nadania.
W ofercie należy podać dane kontaktowe (e-mail, numer telefonu).
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane i opatrzone aktualną datą.
List motywacyjny powinien być podpisany.
Tylko osoby, których oferty spełniły wymagania formalne, zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba, która zostanie wskazana do zatrudnienia, a która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszona o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu
informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497).
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 16 678 61 78 lub 16 678 59 44.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Metody i techniki naboru zastosowane w naborze:
Weryfikacja formalna ofert (wszystkie osoby aplikujące na stanowisko, które dostarczyły stosowne dokumenty i spełniają wymagania formalne, biorą udział w dalszych etapach naboru).
Kolejne etapy naboru przeprowadzane są, w zależności od liczby osób aplikujących na stanowisko spełniających wymogi formalne, w następujących formach:
- w przypadku mniejszej niż 10 liczby osób aplikujących na stanowisko:1) rozmowy kwalifikacyjnej, 2) testu umiejętności praktycznych (np. znajomość obsługi komputera, umiejętność redagowania pism urzędowych).
- w przypadku większej lub równej 10 liczbie osób aplikujących na stanowisko:1) testu wiedzy, 2) rozmowy kwalifikacyjnej, 3) testu umiejętności praktycznych (np. znajomość obsługi komputera, umiejętność redagowania pism urzędowych).
Kwalifikację do testu umiejętności praktycznych otrzymują osoby aplikujące na stanowisko, które:
1) w przypadku testu wiedzy uzyskały wynik co najmniej 50% prawidłowych odpowiedzi. Komisja wybiera do 10 osób z najlepszym wynikiem, w przypadku uzyskania wyników kwalifikujących przez więcej niż 10 osób - Komisja wybiera osoby, które udzieliły najwięcej prawidłowych odpowiedzi;
2) w przypadku rozmów kwalifikacyjnych uzyskały co najmniej 60% możliwych do uzyskania punktów (limit punktowy zależy od liczby pytań zadanych przez Komisję, za każde pytanie Komisja może przyznać od 0 do 5 punktów). Komisja wybiera do 5 osób z najlepszym wynikiem.
W przypadku, gdy żadna z osób aplikujących na stanowisko nie uzyska wymaganego progu 50% poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy, 60% możliwych do uzyskania punktów w rozmowie kwalifikacyjnej, nabór uznaje się za nierozstrzygnięty.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny

opublikowano: 2025-12-22
ostatnia aktualizacja: 2025-12-26
Komentarze
Polityka Prywatności