Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 stycznia 2026 (niedziela)

Osoba na stanowisku zastępcy dyrektora ds. administracyjnych - nabór - Bielsko-Biała, śląskie

Data dodania: 2025-12-22
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Pracodawca: Teatr Lalek Banialuka im. J. Zitzmana
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/1457

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 20, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Nabór na stanowisko pracy.

Osoba będąca na stanowisku zastępcy Dyrektora ds. Administracyjnych, wspiera Dyrektora Teatru w realizacji wyznaczonych celów oraz sprawuje nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem administracyjnym, organizacyjnym i technicznym Teatru, w szczególności:
• planuje, koordynuje i nadzoruje pracę wszystkich podległych komórek organizacyjnych oraz współdziała z komórkami podlegającymi bezpośrednio Dyrektorowi,
• współdziała w konstruowaniu planów pracy Teatru i nadzoruje ich realizację,
• zastępuje Dyrektora podczas jego nieobecności oraz przejmuje kompetencje określone zakresem pełnomocnictwa,
• dokonuje wyboru wykonawców, przygotowuje umowy z wykonawcami, kontroluje i zatwierdza wykonanie prac zleconych,
• podejmuje działania w celu pozyskania środków finansowych na działalność Teatru i MFSL

Praca w systemie jednozmianowym od PN do PT pomiędzy godz. 7.30-16.30.
Umowa o pracę na czas określony.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 700 do 9 700 PLN
Opis wynagrodzenia: w tym dodatek funkcyjny
+ dodatek stażowy zgodnie z Regulaminem wynagradzania (w zależności od udokumentowanego stażu pracy),
+ świąteczne świadczenia pieniężne,
+ nagrody jubileuszowe,
+ zniżki pracownicze na spektakle.
+ możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie,
+ możliwość szkoleń i rozwoju umiejętności
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: dyrektor do spraw administracyjnych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • nawiązywanie kontaktów
  • - organizować i koordynować pracę zespołu,

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne i/lub zarządzanie i/lub finansowe),
- min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz projektami,
- znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania instytucji kultury, w szczególności:
* ustawy o finansach publicznych,
* ustawy o rachunkowości,
* ustawy prawo zamówień publicznych,
* ustawy o ochronie danych osobowych,
* ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- sprawozdawczość wynikająca z zakresu obowiązków,
- pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Predyspozycje:
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminowość realizacji zadań,
- umiejętność rozwiązywania konfliktów.

Mile widziane:
- doświadczenie/wiedza w pozyskiwaniu środków i rozliczaniu projektów.
- doświadczenie zawodowe w środowisku kultury lub organizacji podobnej działalności,

O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnopsrawności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Teatr Lalek Banialuka im. J. Zitzmana
NIP: 5470046373
REGON: 070457831
Krótki opis działalności gospodarczej: teatr lalek
Adres www: https://www.banialuka.pl/aktualnosc
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 20, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Serafin-Brykczyńska
E-mail: kadry@banialuka.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY:
Obowiązkowe na etapie aplikacji:
- CV,
- List motywacyjny,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych (podpisane odręcznie),
- Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych (podpisane odręcznie).

Pozostałe dokumenty: dostarczane dopiero w kolejnym etapie rozmowy rekrutacyjnej:
Oświadczenie: (podpisane odręcznie),
- o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za nieumyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (podpisany odręcznie),
Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy,
Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.

TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Zainteresowane osoby mogą składać dokumenty:
a) fizycznie: w zamkniętej kopercie z opisem:
Nabór na stanowisko pracy: Z-ca/czyni Dyrektora ds. Administracyjnych w pokoju nr 22, 1 piętro Teatru Lalek Banialuka ul. Adama Mickiewicza 20 w Bielsku-Białej,
b) elektronicznie: e-mailem na adres kadry@banialuka.pl
w temacie wpisując Nabór na stanowisko pracy: Z-ca/czyni Dyrektora ds. Administracyjnych do dnia 25 stycznia 2026 r.

Szczegółowe informacje na stronie:
https://bip.banialuka.pl/153/rekrutacja/zastepca-dyrektora-ds-administracyjnych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

opublikowano: 2025-12-22
ostatnia aktualizacja: 2025-12-24
Komentarze
Polityka Prywatności