Numer oferty: StPr/25/1016
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji, remontów oraz bieżącą konserwacją obiektów kubaturowych i zagospodarowania terenu przy tych obiektach, ujętych w planie rocznym oraz w wieloletnich programach inwestycyjnych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych, w tym:
1) przygotowywanie dokumentacji do realizacji zadań,
2) przygotowanie umów i aneksów na usługi projektowe oraz roboty budowlane,
3) sprawowanie nadzoru nad przebiegiem realizacji umów,
4) opiniowanie projektów pod względem ich prawidłowości, wykonania oraz weryfikacja kosztów wykonania,
5) przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do przeprowadzenia procedur na udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
6) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebiegiem realizacji inwestycji, opracowanie harmonogramów rzeczowo - finansowych,
7) uczestniczenie w odbiorach częściowych, końcowych wraz z potwierdzeniem rzeczowo finansowego wykonania robót, przekazanie wykonanych robót dokumentem PT i OT,
8) odbiór i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,
9) prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem inwestycji ukończonych do eksploatacji i zarządzania właściwym jednostkom organizacyjnym,
10) dokonywanie przeglądów gwarancyjnych, nadzór nad zrealizowaniem przez wykonawców i dostawców obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi,
11) ustalanie branżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji przez osoby w tym zakresie uprawnione i nadzór nad ich pracą,
2. przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie działania Referatu,
3. prowadzenie na bieżąco ewidencji opracowanych dokumentacji projektowych oraz wykonanych robót budowlanych związanych z obiektami kubaturowymi wraz z zagospodarowaniem przy nich,
4. załatwianie spraw indywidualnych zgodnie z KPA, obsługa interesantów,
5. uczestniczenie w przygotowaniu dokumentów merytorycznych związanych z aplikacją i realizacją projektów z funduszy strukturalnych.
W 2026 r. oferujemy pracę w innowacyjnym systemie skróconego tygodnia pracy: 4 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie, łącznie 32 godziny w tygodniu, bez zmiany wynagrodzenia. Wysokość wynagrodzenia od 5760 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą". Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110502025,p823262702
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 760 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe o profilu budowlanym, architektonicznym lub administracyjnym, staż pracy co najmniej 3 lata. Niezbędna znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, KPA oraz rozporządzeń wydanych do ww. ustaw.
Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w administracji publicznej,
2) posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń,
3) prawo jazdy kat. B i samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) bardzo dobra obsługa komputera,
6) dokładność, rzetelność, sumienność, obowiązkowość,
7) wskazana inicjatywa, samodzielne działania, dyspozycyjność,
Szczegóły oferty dostępne pod linkiem:https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110502025,p823262702
Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: DOROTA CHALIMONIUK
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oryginał kwestionariusza osobowego,
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - składanie aplikację przez zakładkę aplikuj