Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 8 stycznia 2026 (czwartek)

Pracownik do spraw regulacji majątkowych - Śrem, wielkopolskie

Data dodania: 2025-12-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Pracodawca: Urząd Miejski w Śremie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0429

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wyposażanie samorządowych osób prawnych oraz samorządowych jednostek organizacyjnych i pomocniczych w nieruchomości niezbędne do ich działalności. Regulacje i obrót nieruchomościami ze Skarbem Państwa, jednostkami samorządowymi, kościołami, podmiotami spółdzielczymi itd., w ramach realizacji gminnych zadań i gospodarki zasobem gminnych nieruchomości. Dokonywanie w uzasadnionym zakresie obciążeń nieruchomości gminnych. Pełną treść ogłoszenia o pracy (wymagania wobec kandydatów, wymagane dokumenty, termin składania ofert pracy, warunki pracy) oraz kartę stanowiska pracy zawierającą szczegółowe zadania na stanowisku zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej dostępnym ze strony internetowej www.srem.pl
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie, motywacja do pracy, dyspozycyjność
  • pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
  • Pracownik administracyjnoy z obsługą urządzeń biurowych
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Inne] : doświadczenie w administracji samorządowej

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Śremie
NIP: 7851006093
REGON: 000526972
Adres www: www.srem.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Alicja Muchowska
Nr telefonu: 612847104
E-mail: urzad@srem.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełną treść ogłoszenia o pracy (wymagania wobec kandydatów, wymagane dokumenty, termin składania ofert pracy, warunki pracy) oraz kartę stanowiska pracy zawierającą szczegółowe zadania na stanowisku zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej dostępnym ze strony internetowej www.srem.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - pełna treść ogłoszenia o pracy w BIP dostępnym ze strony www.srem.pl

opublikowano: 2025-12-22
ostatnia aktualizacja: 2025-12-26
Komentarze
Polityka Prywatności