Numer oferty: StPr/25/3099
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: NIEPODLEGŁOŚCI 1, 62-035 Kórnik, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Kórnik w tym wykonywanie zadań z zakresu nadzoru właścicielskiego nad spółkami komunalnymi ze 100% udziałem Miasta i Gminy Kórnik, w szczególności: przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w przedmiocie spraw wynikających z jego uprawnień nad spółkami komunalnymi, w tym z zakresu nadzoru właścicielskiego,reprezentowanie Miasta i Gminy Kórnik oraz jej organów przed sądami, organami administracji państwowej i samorządowej w każdym trybie postępowania i w każdej instancji oraz w postępowaniach egzekucyjnych na podstawie udzielonych pełnomocnictw, sporządzanie opinii prawnych, opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów, porozumień i wewnętrznych aktów prawnych, szczegóły bip.kornik.pl zakładka nabory
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: radca prawny
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- zadaniowość, praca zespołowa, organizacja pracy własnej, praca pod presją czasu, znajomość dokumentacji projektowej
- pełna zdolność do czynności prawnych , niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe , przeciwko bezrobotnemu nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: niezbędne:
wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo,
wpis na listę radców prawnych,
co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej,
co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej spółek komunalnych,
doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
prawo jazdy kat. B.
dodatkowe:
znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego oraz przepisów z zakresu funkcjonowania spółek komunalnych.
od kandydata na stanowisko oczekuje się poniższych cech, umiejętności:
wysoka kultura osobista,
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
dyspozycyjność,
komunikatywność,
znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel oraz systemów informacji prawnej.
Mile widziane:
znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy Kórnik
NIP: 7851315894
REGON: 000529568
Adres www: kornik.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: NIEPODLEGŁOŚCI 1, 62-035 Kórnik, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Emilia Pelczyk
Nr telefonu: 61-8170-411 w 604
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
podpisane pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 5.01.2026 r. do godz. 15:00. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Oferta pracy Radca Prawny w Kancelarii Ogólnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres Urzędu z wyżej wymienionym dopiskiem., Termin: do 05.01.2026r.