Numer oferty: StPr/25/0946
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 62-045 Pniewy 0, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • Przygotowywanie miesięcznych rozliczeń finansowych i planów płatności
• Weryfikacja wniosków o płatność
• Weryfikacja załączników do wniosku o płatność, w tym dowodów zapłaty faktur podwykonawcom
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: ekonomista
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Doświadczenie: minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego w rozliczaniu inwestycji przy realizacji lub pełnieniu
nadzoru nad budową, przebudową lub remontem obiektu budowlanego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST SA
NIP: 8520001814
REGON: 811001049
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zimowskiego 20, 71-281 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Honorata Witkowska
E-mail: honorata.witkowska@eko-inwest.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail