Numer oferty: StPr/25/0950
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 62-045 Pniewy 0, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: m.in.:
• nadzór nad zaopatrzeniem w sprzęt i materiały biurowe, środki czystości,
• rejestrowanie, porządkowanie, klasyfikacja i archiwizacja korespondencji przychodzącej, wychodzącej w formie elektronicznej na serwerze. W przypadkach koniecznych gromadzenie i porządkowanie dokumentów w formie papierowej,
• sporządzanie notatek, protokołów i list obecności ze spotkań,
• koordynacja przebiegu komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa urządzeń biurowych
- bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Doświadczenie: minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego na stanowisku asystenckim lub administracyjno-biurowym
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST SA
NIP: 8520001814
REGON: 811001049
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zimowskiego 20, 71-281 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Honorata Witkowska
E-mail: honorata.witkowska@eko-inwest.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail