Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 9 stycznia 2026 (piątek)

Podinspektor w referacie organizacyjnym i spraw społecznych- nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Jasienica, śląskie

Data dodania: 2025-12-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Pracodawca: Urząd Gminy Jasienica
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Numer oferty: StPr/25/1450

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: STRUMIEŃSKA 60, 43-385 Jasienica, powiat: bielski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie Dziennika Podawczego i nadzór nad obiegiem dokumentów w Urzędzie tj.
ewidencjonowanie, rejestrowanie w centralnym rejestrze przesyłek wpływających do Urzędu Gminy oraz przesyłek wychodzących.
2. Obsługa poczty elektronicznej tj. email, Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej E-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego PURDE.
3. Obsługa klientów w zakresie informowania o trybie załatwiania spraw w urzędzie zgodnie
z Kodeksem Postępowania Administracyjnego oraz podziałem zadań wynikającym
z Regulaminu Organizacyjnego.
4. Dbałość o estetykę i wygląd tablic informacyjnych w Urzędzie oraz współpraca w tym zakresie z poszczególnymi Referatami.
5. Obsługa centrali telefonicznej.
6. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w równoważnym systemie czasu pracy (w godzinach 7.00-16.00). Wynagrodzenie od 5000 zł brutto/mc - zgodnie z kategorią zaszeregowania stanowiska + dodatek stażowy.

Szczegółowe informacje na temat prowadzonego naboru można znaleźć pod adresem: https://bip.jasienica.pl/5402/dokument/48994
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Uprawnienia:
  • ! Prawo jazdy kategorii B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe lub średnie.
5. Kierunek: administracja.
6. W przypadku wykształcenia średniego - udokumentowany minimum 3 letni staż pracy.
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
8. Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa warunkujących prawidłową realizację zadań w szczególności: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
2. Preferowane doświadczenie zawodowe w JST.
3. Biegła obsługa komputera oraz oprogramowania: MS Word, MS Excel.
4. Wysoka kultura osobista, komunikatywność, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
5. Prawo jazdy kat. B.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Jasienica
NIP: 9371115216
REGON: 000537266
Krótki opis działalności gospodarczej: administracja państwowa
Adres www: www.jasienica.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: STRUMIEŃSKA 60, 43-385 Jasienica, powiat: bielski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Furnari
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys zawodowy.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny w załączniku do ogłoszenia).
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
6. Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jasienica (druk dostępny w załączniku do ogłoszenia).
7. Oświadczenie kandydata o :
a) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu,
d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie o pracę dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L 2016.119.1).
8. Kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie na dzienniku podawczym w Urzędzie Gminy Jasienica, z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Referacie Organizacyjnym i Spraw Społecznych OrS.2110.8.2025, w terminie do dnia 9 stycznia 2026 r.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - zgodnie z ogłoszeniem naboru

opublikowano: 2025-12-19
Komentarze
Polityka Prywatności