Numer oferty: StPr/25/12116
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - monitorowanie mediów i analizowanie publikacji dotyczących różnych obszarów działalności urzędu,
- redagowanie i publikowanie na stronie internetowej informacji o działaniach wojewodów, wydarzeniach i uroczystościach,
- opracowywanie materiałów komunikacyjnych,
- udział w organizacji akcji komunikacyjnych, wydarzeń, konferencji prasowych,
- wsparcie działań informacyjnych w mediach społecznościowych urzędu,
- przygotowywanie odpowiedzi na pytania dziennikarskie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 29.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 905 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze: 4905 zł brutto + 30% premii regulaminowej
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw mediów interaktywnych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw mediów interaktywnych
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie,
- znajomość ustaw: prawo prasowe, o dostępie do informacji publicznej, o wojewodzie i administracji zespolonej w województwie,
- umiejętność: analitycznego myślenia, skutecznej komunikacji i obsługi komputera (MS Office),
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe z zakresu dziennikarstwa, Public relations, komunikacji społecznej, medioznawstwa lub nauk społecznych
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej lub public relations.
Pracodawca oferuje:
1. Stabilne zatrudnienie i przejrzyste warunki pracy
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
2) dodatkowe wynagrodzenie (tzw. "13"), nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe
3) dodatek za wysługę lat - od 5 % do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
2. Benefity finansowe
1) dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci
2) jednorazowa wypłata przedświąteczna
3) dofinansowanie do okularów korekcyjnych
4) zniżki do biletów Koleje Mazowieckie 35%
5) możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
3. Rozwój zawodowy i nauka
1) wsparcie na etapie wdrażania do pracy (onboarding, wprowadzenie przez opiekuna)
2) zatrudnienie dające perspektywy zawodowe
3) szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
4. Well-being i work-life balance
1) możliwość pracy zdalnej jeśli jest to możliwe ze względu na organizację pracy lub rodzaj pracy wykonywanej przez pracownika
2) ruchomy czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00-9:00
3) możliwość skorzystania z wyjść prywatnych za odpracowaniem
5. Opieka zdrowotna i ubezpieczenia
1) korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
2) webinary i spotkania prozdrowotne, akcje szczepień
6. Przyjazna atmosfera i nowoczesna kultura organizacyjna
1) wyróżnienie za work-life balance Szefa Służby Cywilnej 2021 i 2023
2) Certyfikat Przyjazny Urząd 2021-2024
3) przyjazne miejsce pracy dla osób w każdym wieku
7. Aktywność fizyczna i pasje
1) spacery z przewodnikiem po Warszawie dla pracowników i bliskich
2) spotkania integracyjne
3) możliwość dołączenia do drużyny piłkarskiej urzędu i udziału w rozgrywkach oraz turniejach
Dostępność: Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Warunki pracy:
- praca biurowa;
- praca w siedzibie urzędu;
- praca na 1 piętrze;
- praca poza siedzibą Urzędu, w terenie (w szczególności wykonywanie relacji z wydarzeń);
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- zainstalowana winda;
- pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami;
- brak oznaczeń dla osób niewidomych;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym;
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami.
Dodatkowe informacje od pracodawcy:
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Zgłoszenia złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Prześlij tylko te dokumenty, których wymagamy. Nie przesyłaj wszystkich, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty wraz ze wszystkimi ich stronami.
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego z zakresu dziennikarstwa, Public relations, komunikacji społecznej, medioznawstwa lub nauk społecznych;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego - 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej lub public relations.
Wzór oświadczeń dostępny jest pod linkiem: https://www.gov.pl/attachment/d7d2bc4b-c47c-4800-b547-b6514cf940cd
Aplikować można do: 29-12-2025 (decyduje data wpływu do MUW)
Aplikować można elektronicznie przez stronę: https://ankieta-rekrutacja.mazowieckie.pl/ lub w formie papierowej na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Biuro Obsługi Urzędu, Punkt Obsługi Klienta, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (wejście F, od al. Solidarności) z dopiskiem: Oferta pracy BW 8/2025 lub przez ePUAP poprzez skrytkę podawczą /t6j4ljd68r/skrytka
Możliwy jest również kontakt telefoniczny: 22 695 60 60 lub mailowy na adres: kpbk@mazowieckie.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/praca
Dokumenty należy złożyć do: 29 grudnia 2025 r. Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem Państwa danych osobowych jest Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie reprezentowany przez Dyrektora Generalnego. Zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i b oraz art. 9 ust. 2 lit a RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/klauzula-informacyjna2
SYGNALISTA ZGŁOSZENIA WEWNĘTRZNE NARUSZENIA PRAWA
Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie pod adresem: https://bip.mazowieckie.pl/artykul/315-38787- sygnalista-zgloszenia-wewnetrzne-naruszenia-prawa
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
NIP: 5251008875
REGON: 013272620
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 695 60 60
E-mail: kpbk@mazowieckie.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Aplikować można do: 29-12-2025 (decyduje data wpływu do MUW)
Aplikować można elektronicznie przez stronę: https://ankieta-rekrutacja.mazowieckie.pl/ lub w formie papierowej na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Biuro Obsługi Urzędu, Punkt Obsługi Klienta, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa (wejście F, od al. Solidarności) z dopiskiem Oferta pracy BW 8/2025 lub przez ePUAP poprzez skrytkę podawczą /t6j4ljd68r/skrytka
Możliwy również do kontaktu telefonicznego: 22 695 60 60 lub mailowy na adres: kpbk@mazowieckie.pl