Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 stycznia 2026 (niedziela)

Asystent / asystentka ds. administracyjno - organizacyjnych - Szamotuły, wielkopolskie

Data dodania: 2025-12-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pracodawca: MEBELLA BEATA KOTOWSKA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: podstawowe

Numer oferty: StPr/25/0949

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: MIESZKA I 2, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- Szeroko rozumiane odciążenie zespołu z powtarzalnych zadań administracyjnych,
- Bieżąca obsługa administracyjna biura
- Organizacja transportów i nadzór nad dokumentacją transportową
- Wsparcie w zakresie prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej (umowy, listy płac, rozliczanie czasu pracy, urlopy, świadczenia pracownicze)
- Obsługa systemów informatycznych (m.in. Symfonia ERP, ROGER RCP) i przygotowywanie raportów dla księgowości i instytucji zewnętrznych (GUS, Intrastat)
- Koordynacja świadczeń pozapłacowych dla pracowników (np. pakiety medyczne, karta sportowa)
- Nadzór nad obiegiem dokumentów (w tym magazynowych)
- Archiwizacja oraz parowanie dokumentów (np. faktur i potwierdzeń płatności
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 5 599 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • podstawowe
Uprawnienia:
  • obsługa systemu ERP
  • znajomość i rozumienie zasad ruchów magazynowych oraz obiegu dokumentów z nimi związanych
  • dokładność, dobra organizacja, samodzielność, praca wielozadaniowa
  • znajomość przepisów prawa pracy i podstaw rachunkowości
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze administracji biurowej
  • znajomość pakietu MS Office
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

Pozostałe wymagania

Uprawnienia:
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MEBELLA BEATA KOTOWSKA
NIP: 7780117708
REGON: 631540297
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BUKOWSKA 127A, 60-567 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 600992238
E-mail: monika@mebella.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-12-18
Komentarze
Polityka Prywatności